spreek je morge en nu op msn scholtens

j moet snel weer foto's van sun op bokt zetten en je moet mee naar maan een keer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hebben idd al meerdere mensen gezzegd maar het probleem is dat het achter is en hij kan niet achter bekapt worden door trauma (hij gaat uit z'n dak!) het gaat gelukkig al veel beter en ben hard aan het oefenen met zijn achterbenen en anders gaat er gewoon een spuit tranquigel in en proberen we het zo.. maar ga het idd wel vragen aan m'n hoefsmid! 

Danielledm schreef:De dierenarts heef zeker al die jaren voor niks op school gezeten?? Hij zal heus wel weten wat voor advies hij gegeven heefd lijk mij!?
Een vriendin van mij heef het zelfde probleem met haar ijslander van 2,5 en moet hem ook gaan longeren en dacht zelfs met een passoa. Neem aan dat de dierenarts meer over spier opbouw weten dan wij?! (of je moet ook voor dierenarts geleerd hebben??)
Zo dat wilde ik even kwijt

inmiddels meer dan met 2 touwen 

ArGieVai schreef:@merrieveulen; hoe kan ik hem laten bekappen (is heel vaak geprobeerd maar door eerdere trauma trapt hij alles en iedereen in elkaar) als hij alles en iedereen in elkaar trapt, helemaal in elkaar zakt uit wanhoop stress en angst dan kan ik toch niet 'zomaar even' gaan bekappen??? waarom denk je dat we nu al weken aan het oefenen zijn met zijn achterbenen! we kunnen nu net aan het dier poetsen over de achterbenen en aanraken met de hand, kloppen op de hoef maar zzodra je met een hoefekraber of iets in die trant aan komt zetten, of een poging doet op te tillen, gaat hij door het lint! ik wil dat juist rustig aanpakken anders komt het nooit goed!
Mooi paard ook trouwens 
ArGieVai schreef:@merrieveulen; hoe kan ik hem laten bekappen (is heel vaak geprobeerd maar door eerdere trauma trapt hij alles en iedereen in elkaar) als hij alles en iedereen in elkaar trapt, helemaal in elkaar zakt uit wanhoop stress en angst dan kan ik toch niet 'zomaar even' gaan bekappen???
ja puchje dat weet i kook wel dat merrieveulen het zo bedoeld maar k heb het al een paar keer in dit topic gezegd dus daar ga k me dan aan irriteren
Mystens; ja we hebben al tranquigel klaar liggen maar wil wel eerst dat ik zelf aan z'n achterbenen kan komen en als het kan optillen voordat een wildvreemde (voor hem, ik heb altijd zelfde hoefsmid) z'n voeten gaat doen (voor gaat overigens wel goed alleen moet je vaak even neer laten zetten want menneer vind heel moeilijk z'n been omhoog te houden door gebrek aan balans) Marine_M: dankje