Myukii schreef:Nogmaals: Er zijn wel meerdere topruiters in het nieuws geweest de laatste tijd waarbij ik volgens mij echt niet als enige met open bek heb gekeken naar een paar foto's waar je níé vrolijk van wordt.. Dat zegt imo erg weinig, het resultaat kan wel goed zijn, maar dat betekent niet dat die trainer ook een perfecte weg ernaartoe gebruikt![]()
Niet dát ik zeg dat ik de trainer van de ts zo vreselijk vind hoor, maar de stelling "Hij zal het wel weten want hij is wereldkampioen", zegt me bar weinig meer.
Maar snap je dan ook mijn weerstand bij jouw kritiek? Waarom zou ik dan wél naar jou moeten luisteren? Wat zet jouw mening boven die van mijn instructeur? Ik ben eerder inderdaad geneigd te zeggen. "Hij heeft een jarenlange opleiding achter de rug, talloze paarden gereden en tijdens zijn cursussen zie ik mijn paard verbeteren". Wat is er dan verkeerd aan? Ik zie geen ernstig mishandeld paard, ik vind het een vriendelijke methode voor af en toe.
Als jij iemand uitkiest om les van te krijgen, mag ik aannemen dat je die persoon respecteert en dat je zijn/haar mening ook respecteert? Wat voor nut heeft het anders om les te krijgen als je niets van iemand aan wilt nemen?

turbo beest )
).
ipv een voor hem dan juist veel makkelijker drafje) 

Ziet er goed uit Manon, blijkbaar is hij zich een stuk bewuster van zijn achterhand en kan je stellen dat deze methode voor jouw paard heeft gewerkt/werkt

Ik zie geen holle rug op de foto's hoor ...