Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).

Maar dat is opperste concentratie
!! Ik krijg ook vaak te horen :'' kijk is wat vrolijkerrrr'' Uhhh nee kan ik niet
hahah.. Nou heel veel succes met je Jun wedstrijden!!
let wel een beetje op je houding, dan sprankelt het nog meer.
.
Ik heb je er al een paar keer gezien
Leuk dat je daar op stal staat nu !! Ik had je wel véél ouder geschat dan 13
Hoe heb je gereden het weekend? Of heb ik dat gemist?
!
vlak voordat ik de ring in moest verstapte hij zich, toen ik in de ring kwam dacht de jury iets aan zijn achterbeen te zien dus met z'n tweeen zwaar in overleg waarop ik zelf al zei dat ik me wel af zou melden toen de jury vroeg of ik even wou galopperen en weer stappen even lange teugel en weer op pakken en weg draven konden ze helemaal niks meer zien bij hem
Anoukie schreef:He Ashley, leuk weer foto's van jullie te zien! Mooie combi zijn jullie en fijn dat de resultaten ook zo goed gaan!
sjaantje schreef:Ik blijf het een leuk paard vinden en wat zit er toch een heerlijke kop op!Hoe heb je gereden het weekend? Of heb ik dat gemist?
Foryourneeds schreef:Knap hoor dat je dit niveau al rijdt!
Je rug mag idd ietsje rechter. Ik denk dat je trouwens makkelijker zou zitten in een zadel met minder kniewrong, zodat je niet naar achter geduwd wordt in het zadel. Als je met dit soort zadel blijft verder rijden, heb je wel een grotere inchmaat nodig. Nu komt er teveel gewicht achterop het zadel waardoor je achterin de rug meer druk krijgt.
Veel succes verder!
dat ga ik niet veranderen *als mijn eige zadel er is* omdat "bokt" het niet goed vind ofso
.