Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marjolein88 schreef:Jus_dOrange schreef:Ziet er netjes uit
Het is overigens geen valk maar een dun (wildkleur).
hij staat wel als valk geschetst op zijn papier !

)

Lindy1982 schreef:hey mar
zoals ik al had gedacht ook een super paardje onder het zadel..
Nou hopen dat wij ook een apart kleurtje fokken van jullie paardje don carino
J_Charissa schreef:Hée weer een du Bois !![]()
Ik vind het echt prachtbeesten!
(Heb ook wel eens filmpjes van je op youtube gezien , geloof van Don Carino du Bois, Djamai du Bois & Di caprio de bois)

Mexxuna schreef:Heeft hij nou zo'n dikke spier op zijn hals, of vertekend het door de donkere kleur op zijn hals?
Hij is echt prachtig!
weer zo'n super gaaf dier wauww vind de 1na laatste foto echt heeeel gaaf! En je rijd zo netjess, super hoor
de donkere strepen in zijn nek lijken vanaf een afstand zijn manen haha, je rijd hem netjes en zijn gangen zijn super. veel succes samen en ik spreek je binnenkort weer.VValar schreef:Alweer zo'n knappe pony die je rijdt. Ziet er fijn uit! Ga je hem ook uitbrengen?
marjolein88 schreef:VValar schreef:Alweer zo'n knappe pony die je rijdt. Ziet er fijn uit! Ga je hem ook uitbrengen?
dankje !!! Het is wel de bedoeling dat ik hem ga uitbrengen! Alleen zal ik hem eerst nog een tijdje thuis trainen... aangezien de minimumleeftijden voor wedstrijden.

Otje schreef:marjolein88 schreef:
dankje !!! Het is wel de bedoeling dat ik hem ga uitbrengen! Alleen zal ik hem eerst nog een tijdje thuis trainen... aangezien de minimumleeftijden voor wedstrijden.
Ik weet nog wel iemand die hem wel tussen de pony's voor je wil uitbrengen hoor
hahahahahaha

Ben dr gewoon hartstikke jaloers op. renee16 schreef:Heey, prachtige pony zeg. En loopt ook al echt goed voor zijn leeftijd. Ik weet niet hoe je hem traint, maar vind hem op sommige foto's al erg verzameld en hoog in lopen voor een 3-jarige.