MyWishMax schreef:sjorsie schreef:
deze reactie geeft al aan dat je niet ervaren bent, het gaat niet om hoe lang jij al paardrijd, maar om watvoor ervaring je hebt met jonge paarden en met inrijden, een paard verpesten is heel gemakkelijk maar netjes en gecontroleerd inrijden is helemaal niet zo makkelijk
Hier ben ik het mee eens, ik rijd al ruim 10 jaar, bijna 11. Rijd Z2, verschillende paarden gereden. Maar ik rijd nog geen paarden in hoor? Vind dat je dat moet overlaten aan de echte ervaren mensen.
Edit; op die foto met de andere pony in de bak ben je wel heel hard in je hand, voor een pony die net ingereden wordt.
Waarom doe je geen touwtje om zijn nek en houd je je daaraan vast? Dan hoef je de voorkant niet vast te houden en kan die zelf zijn balans gaan zoeken.[/quote]
Dat is die pony van 9 al een beetje ingereden.. moet worden doorgereden... normaal gesproken ben ik zaht in mijn hand maar hij ging recht op die pony af waar een meisje met weinig ervaring op zit.. vond dit veiliger dan hem over haar en paard heen te laten lopen...

jup dat was idd sarcastisch.. omdat iedereen meteen begon te roepen dat ik niet kon rijden enzo (nee niet met die letterlijke woorden maar daar kwam het op neer) Verder ben ik het idd met katja eens!