Hopelijk is de diagnose positief en kan je straks weer gaan opbouwen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KarinvdM schreef:O, dan is het al wat lastiger. Die van mij bleef braaf achter een enkel en laag lintje.
Hopelijk is de diagnose positief en kan je straks weer gaan opbouwen!
Ook al was het op DA-aanraden, mocht ik het opnieuw doen, ik zou het nooit meer zo aanpakken.
Ik hoop dat je vandaag een beetje goed nieuws krijgt...

silvana84 schreef:Heeft iemand wel eens geprobeerd om er gelijk op te gaan? Heb wel eens vaker paarden gezien die volledig flipten aan de longe maar onder het zadel gewoon koel bleven. En gaat het zadel er alleen op voor het rijden? dit geeft waarschijnlijk dan veel extra stress, ook met aan de hand stappen zadel er op af en toe. Je hebt wel een prachtig paard en ik hoop echt voor je dat ze beter word.
Twinklebel schreef:De kans is ook groot dat ik dit doe. Heb het stappen wel een beetje gehad. Zeven maanden met deze en met de vorige natuurlijk ook acht maanden.
KiWiKo schreef:Twinklebel schreef:De kans is ook groot dat ik dit doe. Heb het stappen wel een beetje gehad. Zeven maanden met deze en met de vorige natuurlijk ook acht maanden.
ik heb een goed adres voor je.......... staat de mijne ook

[/quote]