Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amanda schreef:Leuk paard Shanna!! Dat past prima
Is wel even wennen na al die pony's zeker?
Mexxuna schreef:Volgens mij kun jij overal mee weg rijden, jij krijgt ook echt alles aan het lopen!!
Maargoed, rijden is rijden, verder wel een leukerd hoor
kjoetie schreef:kan best, en je hebt hem idd leuk aan het lopen, maar ik vind het qua combinatie niet zo mooi ogen, is mooier op een kleiner dierMaargoed, rijden is rijden, verder wel een leukerd hoor
D_nies schreef:Hoi Shanna! Ik zat al te wachten op een topic van jou op Vajnic. Ik vind het een leuk paard om te zien en het ziet er ontspannen uit. Ik vind je ook niet misstaan hoor op dat paard. Op een pony is de combinatie wat mooier, maar ik vind het er nu ook wel 'stoer' uitzien. Zo'n klein meisje dat zo'n groot paard 'aankan'...
Wat vind je zelf over het algemeen nou fijner om mee te rijden... paard of pony?

)
D_nies schreef:Ja daar heb je gelijk in. Maar als ik moet kiezen uit een (te groot) paard of pony, met vergelijkbare basis vind ik een pony toch fijner. Bij de paarden voel ik mij soms net een meeliftend vliegje haha![]()
En in de omgang inderdaad ook een pony. Bij sommige paarden sta ik zelfs op mijn tenen bij het poetsen
ziet nu pas dit topic!benniebang schreef:Heej! Dat ziet er leuk uit! Vind dit prima gaan zo! Ga er vooral veel van genieten en ik hoop dat jullie een mooie wedstrijdtoekomst voor jullie hebben!
)