mijn ervaringen zijn hoe harder je hem aanpakt hoe minder het paard meewerkt. ik vind het echt onzin dat sommige mensen dat ze alleen door geweld iets kunnen bereiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zammie schreef:Ik zou het ook niet kunnen aanzien als iemand op die manier op m'n paard zou rijden. waarom deed ze dit, heb je daar naar gevraagd? Ik zou in ieder geval weer naar m'n oude instructie gaan of op zoek naar iemand waar het wel mee klikt. Vind het trouwens onzin dat zo iemand er ff op moet. (tenzij jij er niets meer mee kon en dat ze dacht je ermee te helpen, maar of dit dan de manier is?) Jij moet je er mee redden en er zijn veel wegen die naar Rome leiden.
Vrij erg, als iemand het presteert om een paard alleen maar paniek te bezorgen. Jennylicious schreef:Zammie schreef:Ik zou het ook niet kunnen aanzien als iemand op die manier op m'n paard zou rijden. waarom deed ze dit, heb je daar naar gevraagd? Ik zou in ieder geval weer naar m'n oude instructie gaan of op zoek naar iemand waar het wel mee klikt. Vind het trouwens onzin dat zo iemand er ff op moet. (tenzij jij er niets meer mee kon en dat ze dacht je ermee te helpen, maar of dit dan de manier is?) Jij moet je er mee redden en er zijn veel wegen die naar Rome leiden.
Idd heel raar mens gewoon hoor die er op zat.
Voortaan je moet je mond open trekken in plaats van toe te kijken!
LSZT schreef:jezus.
mijn ervaringen zijn hoe harder je hem aanpakt hoe minder het paard meewerkt. ik vind het echt onzin dat sommige mensen dat ze alleen door geweld iets kunnen bereiken

hiephoi schreef:In de binnenbak van Emmeloord hing iets in deze richting:
Als de kennis van de ruiter ophoudt, volgt bruut geweld.
Is hem niet helemaal, maar iets in deze richting.
.