Yesss, mijn SuperStoere WesternWelshArab @ work én @ Bokt!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AdemoJoey

Re: Yesss, mijn SuperStoere WesternWelshArab @ work én @ Bokt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 11:15

Bedankt voor de leuke reacties! Haha!

@ Jorine_ilysm: Jaaaa, de galop en het strekken in draf vind hij hartstikke leuk! Heb van afgelopen vakantie filmpjes tijdens onze buitenritten gemaakt en zijn reactie is dan zó grappig! --> Ademo galopje? : hij zit dan vrijwel direct in een relaxte galop! Echt om trots op te zijn! Ik hoef het hem alleen maar te vragen! Zijn orenspel is ook leuk; hij heeft eigen vrijwel de hele tijd zijn oren gespitst Clown

@ dena_mii: Leuk hè om je paardje in andere paardjes te herkennen! Ja

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 20:47

4975X bekeken... Bloos Bedankt mensen! Hartstikke leuk, sta er wel echt versteld van! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 20:51

Wat een geweldig mooi beestje zeg! Een superleuke combinatie. Rijtechnisch ziet het er ook echt heel mooi uit *LOL*

Ga zo door!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:33

wauw wat zijn jullie vooruit gegaan!
Nou heb ik op de wedstrijden natuurlijk niet echt de tijd om te kijken, maar dit ziet er echt top uit!

Monsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 12:53

Prachtige foto's en hij blijft een lekker ding.. Tong uitsteken
Ik moet ook maar weer eens bij een wedstijd komen kijken en misschien ooit weer meedoen. Clown

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 12:08

@ Miss_Montana: Dank je! Dat is leuk om te horen! Ja

@ Dapperdier: Wat leuk dat je een berichtje achter laat! Ik hoop dat Ademo aankomende zondag op de wedstrijd net zo voor me wil gaan lopen als op deze foto's te zien is, maar vanwege het weinige oefenen ben ik hier niet zo zeker van; hij vind het vééél te leuk Knipoog

@ Monsje: Wat leuk dat je dit topic gevonden hebt! Het zou geweldig zijn als je inderdaad ook lekker mee kunt starten met je paardje (ook zo'n lekker ding Haha!)! En kijken: dat is natuurlijk altijd gezellig!!!

Bedankt voor jullie reacties! Hartstikke leuk!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:16

Prachtig om te zien! Mooi paardje, leuke ruiter.... mooie combinatie.
Ik heb zelf maar een korte tijd western gereden, maar het oogt voor mij altijd zo ontspannen en natuurlijk, daar gaat mijn voorkeur dan stiekem toch wel een beetje naar uit (no offence naar andere disciplines he!)
Je paardje heeft ook zichtbaar lol, daar wordt ik ook bij van wanneer ik er naar kijk! Veel plezier samen!!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:21

Het ziet eruit alsof jullie beide veel plezier hebben. Erg prettig om naar te kijken. Niet dat ik verstand heb van western maar het oogt wel fijn.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 13:10

@ Ninx: hahaha, ik moest wel even lachen om je post hoor; leuke ruiter Knipoog Dank je Haha! Op een wedstrijd is ook al eens gezegd dat het lijkt alsof mijn paard "lacht" als ik ook lach, grappig want dat gevoel heb ik ook vaak. Mijn paard voelt mij haarfijn aan, niet altijd handig, maar vaak ontzetten lief! Ik vind het westernrijden ook heerlijk! ik heb even getwijfeld ivm het weinige westernwedstrijdaanbod in deze omgeving in combinatie met het nodig hebben van een nieuw zadel; maar eigenlijk wil ik niet anders meer! Ademo en ik genieten hiervan! Beetje offtopic misschien, maar is westernrijden dan geen optie meer voor jou? Als je het zo leuk vind Ach gut

@ Anne-GTI: Dank je! Plezier hebben we zeker, het is echt een droppie Lovers

Ik heb net nog een mooie wedstrijdfoto (juli 2006, tijdje geleden dus Clown) geupload voor een ander topic, maar ik denk dat het ook wel leuk is om hem hier te plaatsen (mag dat wel??? Zo nee, dan verwijder ik hem weer hoor!)

Afbeelding

Jammer van die letters door zijn hoofdje...nu zie je zijn deukje in zijn neus veel minder goed (ik ben zo trots op het origineel!!! Met dank aan Kayila hier op Bokt), maar als je niet zo'n held met de computer bent moet je toch wat Bloos

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 13:19

@ AdemoJoey: dat is inderdaad wel iets voor mij. Heb een tijd een paint mogen rijden voor iemand, zij heeft mij wat grondbeginselen bijgebracht.
Mijn werk (eigen zaak) laat het momenteel niet toe een eigen paard te hebben. Ik rijd dus, wanneer ik rijd, op het paard van andere mensen. En deze zijn 99 vd 100x engels aangereden....
Maar in de toekomst: zeker weten!!!

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:24

@ Ninx: Ja, je kunt dan niet kieskeurig zijn en juist blij zijn met de paarden die je kunt rijden en het goede moment afwachten. Dat moment gaat vast en zeker komen! Ik hoop dat je nog veel plezier gaat beleven met de paarden die je nu mag rijden, geniet ervan!! En wie weet...Knipoog Ik heb zelf nooit durven dromen dat ik een eigen paardje zou hebben, laat staan dat het mijn droompaardje zou zijn (ow wat klinkt dat pennyachtig Bloos), maar het is waar! Na 5 jaar verzorgen en daarvan 4 jaar rijden (ik was zelf ong 19) mocht ik hem kopen!! Inmiddels is hij al 3 jaar van mij, zóóó geweldig!!! Lovers