Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

* En ik geloof niet dat je je zorgen maakt om je hakken of je houding als je voor het eerst op je eigen paard zit die je voor je eigen ogen hebt zien opgroeien. Dan ben je alleen maar bezig met het zo ontspannen mogelijk houden van de hele gebeurtenis, en dan concentreer je je nou eenmaal op je paard. (denk ik, heb zelf nog nooit een paard ingereden, maar geloof niet dat je dan bezig bent om 1 of andere anky houding te creeeren
)

En de ene keer lukt dat goed, de andere keer moet hij er nog aan herrinerd worden
Maar elke keer merk je al stukjes vooruit gang, echt super is dat!

Nadya schreef:Als je daarover zeikt, heb je waarschijnlijk nog nooit op een paard gezeten wat nog helemaal moet wennen aan het feit dat er iemand op zijn rug zit. Geloof me maar......
Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
HAW is bedoeld om foto's te tonen aan andere bokkers waarbij je paard getraind wordt of op een wedstrijd uitgebracht wordt. Dus eigenlijk een verslag van je training (rekening houdend met de diverse disciplines). Anderen kunnen hier opbouwende kritiek geven en tips en aanwijzingen delen.

jiehaaa schreef:Nee hoor, dat heb je mis, ik ken het gevoel zeer zeker. En ben zeker geen Anky. Maar waarom mag er geen commentaar gegeven worden?
. Ik rij heel anders (centered riding), zit veel 'losser' op mijn paard. Natuurlijk mag je commentaar geven, ik dus ook en ik kan je vertellen dat ook ik niet volgens 'het boekje van Anky' op mijn paard zit/zat, zeker niet de eerste keren. So what? Zolang het paard maar geen last van je heeft, dat vind ik ietsje belangrijker.
met een positieve instelling is het allemaal veel gezelliger!)
Omdat je het wat gewenning gunt, omdat je hem niet ineens te zeer wilt belasten in z'n rug en z'n evenwicht wilt verstoren. Een jong paard loopt nog helemaal op de voorhand en dat is iets waar je in het begin rekening mee houdt, lijkt me niet meer dan logisch