Citaat:Eerlijk gezegt zien de foto's er niet zo goed uit.
En ik vind je te groot..
Je paardje loopt niet ontspannen onder je..
Typisch een reactie waar niemand wat aan heeft.. dit vind ik echt 'topic-spam'
Maar goed. Jullie zouden een hele leuke combi kunnen zijn. Je paard is duidelijk nog op zoek naar ontspanning en dat is helemaal niet erg. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, en het gaat niet bij iedereen meteen perfect he! Het ene paard is de andere niet, en de ene ruiter is de andere niet. Pak inderdaad je teugels een stukje korter, handen wat meer dragen (zodat ie je hand beter kan gaan zoeken). Rijdt verder veel figuren en overganegn. Laat 'de voorkant' maar eventjes voor wat het is, en werk aan die punten die ik aangeef. Dan zal ze zelf ontspanning vinden en nageven. Werk eerst lekker samen aan een stevige basis, als deze er is, komt de rest er stapsgewijs. Zo wordt je vanzelf ook steeds meer 1 met je paard. Zelfs Anky heeft heus wel paarden gereden waar ze niet meteen '1 mee was' hoor
, dus je moet je niets van dat commentaar aantrekken hoor! Gewoon dat meenemen in je training en het omzetten in positieve kracht! Ik zie er een leuke combi in, die gewoon misschien wat meer tijd en training vergt, maar zelf zou ik dat alleen maar als uitdaging zien! (genoeg bokkers hier kopen kant en klare dressuurpaardjes en slepen prijzen binnen, maar als jij dit met je paardje behaalt, is dit alleen maar knapper!) Maak er gewoon de ultieme uitdaging van! Komt vast goed.

*edit : heb nu de page's doorgelezen
?
volgens mij klets jij ook maar wat...