Hee IceEva, dat bedoel ik helemaal niet verkeerd! Ik zei het helemaal niet om er een probleem van te maken, sterker nog: ik vind zweep + sporen niet eens 'n probleem (rijd zelf ook wel 'ns met zweepje .. al doe ik er nagenoeg niks mee .. sporen gebruik ik niet, niet nodig en ik weet niet of ik ze netjes zou kunnen gebruiken. Overigens mocht op de manege waar ik mijn eerste paardrijdjaren heb gereden niemand met zweep + sporen rijden, enkel met zweepje óf sporen. En dan heb ik het over eigen pony's. Op manegepony's waren sporen niet toegestaan). Al hoeft 't beide als 't niet nodig is natuurlijk niet .. dus ik was enkel nieuwsgierig of ze er haar reden voor had. Nou, blijkbaar heeft ze die wel.
Als je mijn eerdere berichtje had gelezen, al weet ik niet of je dat hebt gedaan, zou je mijn berichtje waarschijnlijk niet zo aanvallend hebben opgevat. Zoals ik al aangaf vind ik het een leuke combinatie; mooie haflinger .. en Charaz zit vrij netjes en geeft aan graag te leren .. nou, ik zie geen reden waarom dat niet goed zou komen dan. Ze reageert ook netjes op ieders commentaar .. wat aangeeft dat ze er zelf dus zo mogelijk wat van op wil steken en 't zeker niet als superaanvallend ervaart, neem ik aan.
Nogmaals, als deze combinatie aan de slag gaat en fouten blijft verbeteren, mooi op elkaar raakt ingespeeld .. zullen ze 'n heel leuk stel zijn samen.