Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emeraldo schreef:Vind het een beetje jammer dat er gelijk een prijsklasse aan de paarden in het Z2 moet worden gehangen. de uitstraling van paarden die op hoger niveau lopen komt voor een groot gedeelte door de bespiering en dat geeft weer een hoop uitstraling.Ik ben me er zeker van bewust dat we geen Z2 uitstraling hebben. Een pony toont heel wat anders dan de (dure) paarden die normaal gesproken in het Z lopen.
Citaat:En een vriend doe je niet weg omdat je 18 bent geworden.
CtjeLief schreef:oei oei wat een gewaagde reacties van een aantal meisjes die zelf hoogstwaarschijnlijk nog niet aan de ervaring kunnen tippen. Oliviaatje: het spijt me om dit te zeggen, maar om met een argument met zo'n foto te komen (want het plaatje is natuurlijk veel mooier dus zo hoort het in jouw ogen), is erg erg ondoordacht en getuigt van het niet kunnen beargumenteren van je mening. Ik weet wel waarom jij zo denkt: TS loopt niet in wedstrijdtennue, niet in het allerhipste nieuwste ankysetje, plus eigen outfit, er was geen professionele fotograaf aanwezig blijkbaar etc. Was dit allemaal wel aanwezig, durf ik mn hand ervoor in het vuur te steken dat er WEL een positieve reactie was geweest.
En dat mensen, is typerend voor Bokt.. jammer..
CtjeLief schreef:oei oei wat een gewaagde reacties van een aantal meisjes die zelf hoogstwaarschijnlijk nog niet aan de ervaring kunnen tippen. Oliviaatje: het spijt me om dit te zeggen, maar om met een argument met zo'n foto te komen (want het plaatje is natuurlijk veel mooier dus zo hoort het in jouw ogen), is erg erg ondoordacht en getuigt van het niet kunnen beargumenteren van je mening. Ik weet wel waarom jij zo denkt: TS loopt niet in wedstrijdtennue, niet in het allerhipste nieuwste ankysetje, plus eigen outfit, er was geen professionele fotograaf aanwezig blijkbaar etc. Was dit allemaal wel aanwezig, durf ik mn hand ervoor in het vuur te steken dat er WEL een positieve reactie was geweest.
En dat mensen, is typerend voor Bokt.. jammer..
Miss_R_Horse schreef:Ja tuurlijk bizzybijtje daarom vinden we dat ze niet Z-waardig is heb je ooit wel is een Z proef gezien? dan moet je je paard gewoon lekker ontspannen aan het lopen hebben, moet je er netjes op zitten, en moet ie dus ook regelmatig zijn in tempo en aanleuning! (ik heb geen van deze punten terug kunnen vinden daarop basseer ik dus mijn mening en niet op een stom Stang en trensje!
xDramaQueen schreef:nee de reactie die zij plaatst is juist! want er kwam idd iemand met een foto als argument, en dan ineens ontkennen. ik ga echt helemaal mee met Ctjeliefecht helemaal gelijk
Veerle1 schreef:Ik vind het wel knap dat je met een pony tussen de paarden start, das toch altijd lastig..
Maar ik denk dat er nog wel wat meer tact en impuls in zijn bewegingen kan, dan springt hij zijn wissels ook makkelijker.. succes op je wedstrijden