Ziet er erg goed uit! Kom je ook nog okt/nov (weet eigenlijk niet wanneer het is) naar de haflingerwedstrijd in Mijdrecht? (we hadden je gesproken op de vakantie in wateren )
Wat zien jullie er stoer uit samen! Haflingers aan de top! Ik zie dat je ook start in Ermelo, helaas moet ik wanneer jij dressuur start mijn vaardigheidparcours afleggen. Jammer zeg, ik had de andere Z-combinaties ook graag willen zien!
heej jullie kwamen we tegen in wateren!! leuk joh dat het zo goed gaat met je wedstrijden! ik zie je wel in mijdrecht met die wedstrijd. (dat is namelijk bij ons op stal)
phoeh he, normaal gesproken vind ik haflingers niet zo byzonder, maar die van jou!! GEWELDIG!! Wat een manen!! Hoe doe je dat? Ik vind jullie echt een heeeeeeele leuke combinatie zeg!! Wat start je ondertussen met haar? Jeetje, echt goed!!!
Gaaf hoor! Ik zag dat je ook in de paard en sport stond! En dit is echt leuk om te zien want meestal heb je standaard paarden in de Z (Woah bokt, hier bedoel ik niets mee )
Wat een mooi beestje is dat zeg! Echt om trots op te zijn Jullie zijn een mooie combie, en ik ben ook benieuwd hoe het zit over een jaartje. Heel veel succes verder! En gefeliciteerd met puntjes