_Marleen_ schreef:Heey
Goed joh! Het lijkt alsof hij al op een groter rondje loopt en lekker losse bijzetjes.
In stap lekker ontspannen, draf nog niet maar dat is nu nog niet zo erg.
Op 10 en 13 zie ik dat hij ontspant in draf, waren er meer van zulke momenten? Of nog veel gespannen
als de eerste foto's?
xxx marleen
ja er waren meer momenten dat hij in draf ontspande , maar hij vindt het wel moeilijk en echt op stem luisteren dat doet hij nog niet , komt wel . ik heb geprobeerd om het met lichaamstaal en stem hem te longeren , in stap ging dit redelijk , in draf nog niet . Hij is er wel twee keer vandoor gegaan , vooral rechts doet hij dit , toen heb ik hem losgelaten want hij sleurt je echt mee en aangezien ik aan mijn rechterarm geblesseerd ben en ik ook rechthandig ben leek het me geen goed idee om hem vast te houden . maar hij heeft het nog wel een paar geprobeerd en dan was nee al voldoende om hem door te laten lopen. Ik heb ook nog een filmpje gemaakt met geluid , daar hoor je mij ook uitvoering tegen hem praten . leek wel een klein kind
, moet die alleen nog uploaden en dan kijken of jullie deze er beter uitvinden zien .En hij liep op een groter rondje .