Ben het beu!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Ben het beu!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:09

LisaxFalco schreef:
Inderdaad zoals jullie al gehoort hebben heeft Zitake me woensdag geholpen. Vandaag heb ik terug gereden maar zonder les. Hoofdstel aankrijgen ging weer goed. Heeft goede beloning gehad Knipoog
Daarna zonder bontje onder zadel gereden. In het begin weer wat zoeken hoe het moest. Na 10 minutjes ging alles weer zoals woensdag. Heeft weer geen enkele keer geschudt met zijn hoofd. Mijn handen deden eens geen pijn Knipoog Ik ben erg blij dat ze me goed geholpen heeft en ga ze zeker vaker vragen Haha! Het ging erg goed, ik had eens een zeer goed gevoel van we komen er zeker wel!
Dus Zitake erg bedankt en je hoort wel nog van me Haha!

blij dat het geholpen heeft. Ik vind niks erger dan dat het rijden niet goed gaat en je er weinig plezier aan hebt, daarvoor doet een mens het toch. Problemen waren dus niet zo moeilijk op te lossen, maar je moet er opkomen he. Verder ja zoals ik al zei, een paard moet je met zo weinig mogelijk moeite kunnen rijden. Haha!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:09

Hoofdschudden + Bit niet accepteren. Lijkt met dat er iets in zijn mond niet goed zit. Heb net een heel artikel gelezen in de ROS over bitten. Daar hebben ze nu voor het eerst onderzoek naar gedaan. Veel problemen worden veroorzaakt door een verkeerd bit.

Als het pijn doet of irriteert dan is het logisch dat hij zijn hoofdstel niet om wil.
Laat zijn mond in ieder geval even nakijken...

Misschien moet je ook ff dat artikel lezen in de ROS, daar zou je weleens iets aan kunnen hebben.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:13

_Sigrid_ schreef:
Hoofdschudden + Bit niet accepteren. Lijkt met dat er iets in zijn mond niet goed zit. Heb net een heel artikel gelezen in de ROS over bitten. Daar hebben ze nu voor het eerst onderzoek naar gedaan. Veel problemen worden veroorzaakt door een verkeerd bit.

Als het pijn doet of irriteert dan is het logisch dat hij zijn hoofdstel niet om wil.
Laat zijn mond in ieder geval even nakijken...

Misschien moet je ook ff dat artikel lezen in de ROS, daar zou je weleens iets aan kunnen hebben.

Of mss kun je eens teruglezen in het topic, daar zul je zien dat hij ondertussen een dubbelgebroken bitje heeft en dat het probleem dus is opgelost. Knipoog