Ania schreef:Tommie_Tom schreef:Waar ben je in godsnaam mee bezig?!?!?!Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop.
![]()
Hoe triest ben je dan? Erg triest ben je dan. Paard kon zijn rug wel bezeren (zou me niets verbazen als ie dat al heeft) Ook erg dom dat de andere ruiters niets zeiden. Naar mijn mening ben je een erg onveranwoordelijke ruiter die nog niet eens een houten hobbelpaard verdiend!!!
zo.. jij komt lekker binnen met je eerste bericht hier op bokt
zo maak je vrienden!
en ik zal het niet vaak zeggen, maar ook ik vind dit toch enigszins onverantwoord, Ik kan er de humor nog wel van inzien, tot de eerste keer dat ie probeert te gaan liggen. Daarna zie ik er (helaas) geen humor meer van in.
Nou die heeft er iig wel al 1 nuttig bericht bij!
Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop.

" filmpje. Dat zou het geweest zijn als je niet wist dat ze het deed en ze zomaar onverwachts zou zakken.
.
maar wees wel verantwoordelijk en denk aan het welzijn van je paard en ook aan die van jezelf!

.