) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
AnnemiekvM schreef:MissDonna schreef:Denk is wat een grote reden van protest is jaq ? Pijn, een drukkend zadel.. Noem maar op (I)
Ze heeft van een oude blessure soort van weefsel in haar rug zitten wat extra beschermd moet worden door bijvoorbeeld een pad. Anders zou ze er last van kunnen krijgen. Hoe het precies zat weet ik al niet meer, maar het komt van vroeger af. Zeg niet dat het bij jou gebeurd is![]()
Dat rollen is gewoon een drammerige eigenschap. Ze doet het ook niet bij iedereen, maar ze kan er bijvoorbeeld niet tegen als ze dr zin niet krijgt![]()
En ze heeft een goed passend zadel. Zeg ik geloof ik nou voor de 1000e keer![]()
Misschien moet je (miss Donna) niet meer de topics van Donna volgen als je daar moeite mee hebt (wat ik overigens wel kan begrijpen). De reacties zijn niet bepaald toevoegend en altijd hetzelfde.
Donna zit goed in dr vel, vol appeltjes. Ze is vrolijk en loopt lekker. Dat ze nou af en toe een vreemde afwijking heeft nemen wij voor lief. Medisch is alles uitgesloten, dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik denk dat als Donna niet bij ons was gekomen, dat ze of bij de slager of in de handel terecht was gekomen. Je wil ook niet weten hoe ze aankwam, maar zoiets gaat ook nooit meer met haar gebeuren!
Mee eens.
sannuhh schreef:Tuurlijk is ze vrij om een bericht te plaatsen.
Maar het is natuurlijk niet leuk, als ze steeds plaatst dat er niet goed voor Donna gezorgd word en dat er echt wat mis is met d'r.
We hebben alles op medisch gebied laten uitsluiten, dus dat is het echt niet.
In dit topic gaat het even over de foto's, dus is het wel zo fijn als daarop gereageerd wordt.
Wilt ze dan verder nog wat over Donna kwijt, vind ik het persoonlijk netter als ze dat via de PM doet.
Maar wie ben ik.
brendaa schreef:hee supper foto's heerlijk om naar te kijken!
En wij hebben een paard op de manege die in water gaat rollen.. of in zand als we stil staan. Gewoon puur uit verveling.Weet je hoe slim paarden zijn! Als ze iets niet willen vinden ze meestal wel een manier om het niet te doen nou Donna doet dit waarschijnlijk door te gaan liggen.
mariike schreef:ze zou haar moeten kopen ..!!
het staat egt zoow schattig hun samen ..
het is een mooi paardje..
dat dekje staat ook mooi
AnnemiekvM schreef:#Even niet te vergeten dat Miss Donna het haarzelf heeft geleerd#![]()
Veel paarden die vd leren gaan het wel eens misbruiken. Bij een manegepaard is het wat moeilijker af te leren omdat ze door meerdere ruiters worden gereden. Vandaar dat ze ook verleased wordt.
En natuurlijk mag Miss Donna wel reageren, maar het gezeur moet echt eens gaan ophouden. Ze heeft hem zelf verkocht, heeft de kans gehad om haar terug te kopen, mag komen wanneer ze wil, dus ergens houd het op.
En er zijn echt wel meerdere paarden die onder het rijden gaan liggen. Niet echt handig, maar het is best slim bedacht!
Verder vind ik het echt super hoe het nu met Donna gaat. In het begin was ik niet erg weg van dr, maar ze wordt steeds liever en leuker en leert als een trein!!
Dus Jacq, ga zo door. Jullie passen heel leuk bij elkaar!!!!!!
maar ze heeft het ook erg naar dr zin op de manege dus we hebben nog even weg gaat ze toch niet meer!...