Rollende haflinger Donna @work---->

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diiLauraa

Re: Rollende haflinger Donna @work---->

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:31

ik ben wel benieuwd naar wat de mensen die vinden dat er iets mis ik met donna denken dat de oorzaak dan is. ik denk het niet; als er iets zou zijn zou het misschien uit haar rug komen maar dat soort dingen zijn allemaal uitgesloten... dan kan ze het toch ook alleen maar uit protest zijn...(dat straald ze tijdens het rollen iniedergeval ook wel uit Knipoog )

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:18

Gewoon niet meer over dat rollen houden want dat is ieders eigen mening! ik ben erg benieuwd hoe je wedstrijd gaat. Mis kom ik ook nog wel FF kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 08:31

Mooie foto's, Donna is echt super vooruitgegaan!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:14

Dankje ja ze idd heel erg vooruit gegaan!!
in het begin kon ze heelemaal niks en ik ook niet hahaha maar samen komen we dr wel!! Haha!

Volgens mijn hebben we een tribune nodig als ik ga starten weetje hoeveel mensen er komen kijken haha!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:00

Mooie foto's Jacq! Je hebt Donna netjes aan het lopen.
Echt super. Succes op je wedstrijd, maar dat gaat zeker goed lukken.
Jullie 2 samen namelijk echt een leuk stel!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:14

Haha natuurlijk komen er veel mensen kijken we zijn allemaal reuzen benieuwd! ga je dan ook met een heel wit setje starten?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:37

AnnemiekvM schreef:
MissDonna schreef:
Denk is wat een grote reden van protest is jaq ? Pijn, een drukkend zadel.. Noem maar op (I)

Ze heeft van een oude blessure soort van weefsel in haar rug zitten wat extra beschermd moet worden door bijvoorbeeld een pad. Anders zou ze er last van kunnen krijgen. Hoe het precies zat weet ik al niet meer, maar het komt van vroeger af. Zeg niet dat het bij jou gebeurd is Vork
Dat rollen is gewoon een drammerige eigenschap. Ze doet het ook niet bij iedereen, maar ze kan er bijvoorbeeld niet tegen als ze dr zin niet krijgt Haha!

En ze heeft een goed passend zadel. Zeg ik geloof ik nou voor de 1000e keer Clown

Misschien moet je (miss Donna) niet meer de topics van Donna volgen als je daar moeite mee hebt (wat ik overigens wel kan begrijpen). De reacties zijn niet bepaald toevoegend en altijd hetzelfde.

Donna zit goed in dr vel, vol appeltjes. Ze is vrolijk en loopt lekker. Dat ze nou af en toe een vreemde afwijking heeft nemen wij voor lief. Medisch is alles uitgesloten, dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik denk dat als Donna niet bij ons was gekomen, dat ze of bij de slager of in de handel terecht was gekomen. Je wil ook niet weten hoe ze aankwam, maar zoiets gaat ook nooit meer met haar gebeuren!

Afgod Afgod Mee eens.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:46

Als MissDonna een bericht wilt plaatsen over Donna als ze dat wilt kan toch gewoon?! Tuurlijk is het niet leuk hoe ze zo Donna ziet .. Tis gewoon raar dat het bij haar en die vorige eigenaar (voor MissDonna) niet gebeurde en nadat MissDonna haar verkocht had het wel ging doen.

Tis toch gewoon vrij om je bericht te plaatsen..?

Maar goed.. Zelf vind ik het ook niet leuk om het te zien.. Zo ken ik dr helemaal niet.
En deze 2 passen wel leuk bij mekaar..

(maar heb al eerder bericht geplaatst)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:58

Tuurlijk is ze vrij om een bericht te plaatsen.
Maar het is natuurlijk niet leuk, als ze steeds plaatst dat er niet goed voor Donna gezorgd word en dat er echt wat mis is met d'r.
We hebben alles op medisch gebied laten uitsluiten, dus dat is het echt niet.
In dit topic gaat het even over de foto's, dus is het wel zo fijn als daarop gereageerd wordt.
Wilt ze dan verder nog wat over Donna kwijt, vind ik het persoonlijk netter als ze dat via de PM doet.
Maar wie ben ik. Vork

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:01

sannuhh schreef:
Tuurlijk is ze vrij om een bericht te plaatsen.
Maar het is natuurlijk niet leuk, als ze steeds plaatst dat er niet goed voor Donna gezorgd word en dat er echt wat mis is met d'r.
We hebben alles op medisch gebied laten uitsluiten, dus dat is het echt niet.
In dit topic gaat het even over de foto's, dus is het wel zo fijn als daarop gereageerd wordt.
Wilt ze dan verder nog wat over Donna kwijt, vind ik het persoonlijk netter als ze dat via de PM doet.
Maar wie ben ik. Vork

Daar ben ik het mee eens ik vindt dat alles wat erom heen erover wordt gezegt idd over de PM moet worden gedaan
komen er hier ook niet zulke discussies!

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:23

Ik vind het er goed uitzien, mooie haflinger! Succes met de wedstrijden

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:37

Maar dat kunnen die andere meiden dan wel tegen haar zeggen.
Maar goed, probleem opgelost?!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:46

Dat kunnen ze inderdaad, maar doen ze niet.
En ik vind het niet zo leuk, als onze manege op zo'n manier in een kwaad daglicht wordt gesteld. Knipoog
Maar het is opgelost hoor!

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:01

hee supper foto's heerlijk om naar te kijken!

En wij hebben een paard op de manege die in water gaat rollen.. of in zand als we stil staan. Gewoon puur uit verveling.Weet je hoe slim paarden zijn! Als ze iets niet willen vinden ze meestal wel een manier om het niet te doen nou Donna doet dit waarschijnlijk door te gaan liggen.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:15

brendaa schreef:
hee supper foto's heerlijk om naar te kijken!

En wij hebben een paard op de manege die in water gaat rollen.. of in zand als we stil staan. Gewoon puur uit verveling.Weet je hoe slim paarden zijn! Als ze iets niet willen vinden ze meestal wel een manier om het niet te doen nou Donna doet dit waarschijnlijk door te gaan liggen.

Helemaal mee eens!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:19

Jaa..Op de manege waar ik rij, hebben ze een fries die het ook doet, lekker in het water.modder of gewoon lekker in de bak, als je niet goed oplet.
Het is ook gewoon gevaarlijk aan het worden, dus sommige instructeurs nemen hem niet meer mee..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:31

#Even niet te vergeten dat Miss Donna het haarzelf heeft geleerd# Nors opkijken
Veel paarden die vd leren gaan het wel eens misbruiken. Bij een manegepaard is het wat moeilijker af te leren omdat ze door meerdere ruiters worden gereden. Vandaar dat ze ook verleased wordt.

En natuurlijk mag Miss Donna wel reageren, maar het gezeur moet echt eens gaan ophouden. Ze heeft hem zelf verkocht, heeft de kans gehad om haar terug te kopen, mag komen wanneer ze wil, dus ergens houd het op.

En er zijn echt wel meerdere paarden die onder het rijden gaan liggen. Niet echt handig, maar het is best slim bedacht!

Verder vind ik het echt super hoe het nu met Donna gaat. In het begin was ik niet erg weg van dr, maar ze wordt steeds liever en leuker en leert als een trein!!
Dus Jacq, ga zo door. Jullie passen heel leuk bij elkaar!!!!!!

Prinssesjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:35

Leuke combinatie..!!
Veel pleziierr..

mariike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:39

ze zou haar moeten kopen ..!!
het staat egt zoow schattig hun samen ..
het is een mooi paardje..
dat dekje staat ook mooi

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:40

mariike schreef:
ze zou haar moeten kopen ..!!
het staat egt zoow schattig hun samen ..
het is een mooi paardje..
dat dekje staat ook mooi

Dat zou zeker heel leuk zijn!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:43

AnnemiekvM schreef:
#Even niet te vergeten dat Miss Donna het haarzelf heeft geleerd# Nors opkijken
Veel paarden die vd leren gaan het wel eens misbruiken. Bij een manegepaard is het wat moeilijker af te leren omdat ze door meerdere ruiters worden gereden. Vandaar dat ze ook verleased wordt.

En natuurlijk mag Miss Donna wel reageren, maar het gezeur moet echt eens gaan ophouden. Ze heeft hem zelf verkocht, heeft de kans gehad om haar terug te kopen, mag komen wanneer ze wil, dus ergens houd het op.

En er zijn echt wel meerdere paarden die onder het rijden gaan liggen. Niet echt handig, maar het is best slim bedacht!

Verder vind ik het echt super hoe het nu met Donna gaat. In het begin was ik niet erg weg van dr, maar ze wordt steeds liever en leuker en leert als een trein!!
Dus Jacq, ga zo door. Jullie passen heel leuk bij elkaar!!!!!!

Ik ben het helemaal met je eens Annemiek!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:50

Ik ook Annemiek.

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:45

ik ben het heelemaal een missdonna ik vind het niet leuk dat in elk topic dat ik open dat je negetief reageerd iendereen vind het een leuk paardje enso loopt leuk enso maar jij weer niet... dan klopt er iets niet!!

Voorde rest echt super bedankt zoals het nu gaat zou
ik haar super graag willen kopen alleen me ouders werken niet echt mee! Tong uitsteken maar ze heeft het ook erg naar dr zin op de manege dus we hebben nog even weg gaat ze toch niet meer!...

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:46

Ja dat klopt Jacq!! ach laat haar gewoon donna en jij passen gewoon super bij elkaar en donna loopt ook super!!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:55

Dankje Dankje Dankje!! Haha!
wat zou ik moeten zonder een leven zonder donna! (L)