Kuiken schreef:"En als je hem de sporen geeft wil ik dat tie in rengalop de bak uit vliegt, en pas op voor de boom!"![]()
![]()
Haha, wie er nu durft te zeggen dat Tineke een mens zonder humor is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kuiken schreef:"En als je hem de sporen geeft wil ik dat tie in rengalop de bak uit vliegt, en pas op voor de boom!"![]()
![]()
Elzepelze schreef:Kuiken schreef:"En als je hem de sporen geeft wil ik dat tie in rengalop de bak uit vliegt, en pas op voor de boom!"![]()
![]()
Nikka schreef:O lijkt me super, maar is met mijn beestenboel thuis niet haalbaar helaas.
KarinvdM schreef:DresslOver schreef:Heb je de foto's laten maken door iemand die daar ook op trainingsweek was of wat?
Samen met iemand gaan, erg handig.
Elzepelze schreef:Kuiken schreef:"En als je hem de sporen geeft wil ik dat tie in rengalop de bak uit vliegt, en pas op voor de boom!"![]()
![]()
Nikka schreef:O lijkt me super, maar is met mijn beestenboel thuis niet haalbaar helaas.
besita schreef:erg gave ervaring lijkt me ..je hebt nu wss genoeg info opgeslagen tot volgend jaar
Kuiken schreef:besita schreef:erg gave ervaring lijkt me ..je hebt nu wss genoeg info opgeslagen tot volgend jaar
Jep
Ik heb alle aandachtspunten op een groot a4 uitgeprint en in mijn zadelkamer gehangen, nu krijg ik elke keer nog even die schop onder mijn kont als ik ga opzadelen![]()
Kimmie_girl schreef:kuiken misschien me reactie niet gelezen ..
Had je geen last van dazen daar , spreek uit ervaring dat die daar heeel veel zitte!
Nikka schreef:heb afgelopen zaterdag een clinic van ze gezien. Zit nu zelf ook op mijn knol tegen mijzelf te zeggen: dit is een nulhulp
Koortje schreef:Wow Kuiken, gaaaaf man!! Echt leuk om te zien!
Goh, ik wist eigenlijk niet de Schimp zo`n dominantje was??Daar had ik je nog niet echt eerder over gehoord, wel dan? Heb je wat goeie tips gehad om daar wat aan te doen?