Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Martine_m schreef:Maandag was et weer een keer mooi weer.. en kon Ratino weer een keer aant werk.. Leuk he?
arm dier dat het moet ontgelden omdat zijn baas zo nodig wil presteren.. 
Le_onie schreef:jeeeeeeeeeetje, hier is bokt weer![]()
![]()
niet iedereen hoeft toch hetzelfde te zeggen ?
als iedereen het een beetje aardig, netjes zegt, komt het beter aan dan half schelden, kwaad worden oid
2 jaar kan wel, maar niet te vaak, af en toe kan makkelijk, daar word niets aan verknoeit, zolang je het niet te vaak doet. je paard word er ook makkelijker door
in haar verhaal stond ook, geen commentaar over de leeftijd![]()
edit: mooi paardje!
Dan geef je dus echt niet om je paard.Martine_m schreef:Le_onie schreef:jeeeeeeeeeetje, hier is bokt weer![]()
![]()
niet iedereen hoeft toch hetzelfde te zeggen ?
als iedereen het een beetje aardig, netjes zegt, komt het beter aan dan half schelden, kwaad worden oid
2 jaar kan wel, maar niet te vaak, af en toe kan makkelijk, daar word niets aan verknoeit, zolang je het niet te vaak doet. je paard word er ook makkelijker door
in haar verhaal stond ook, geen commentaar over de leeftijd![]()
edit: mooi paardje!
Dankje! dit is nou presies hoe ik er over denk!

Leetjuhh schreef:Waarom verkoop je hem niet en koop je ene wat ouder paard, eentje waar je nu al mee kunt beginnen? Jij blij en paard blij.....
Marlinde schreef:ik vind het er netjes uit zien. ik zou voor de volgende keer alleen de slof gebruiken ipv de bijzet, die werkt echt super om je paard lekker rond te krijgen met longeren. Succes ermee!!
Marlinde schreef:ik vind het er netjes uit zien. ik zou voor de volgende keer alleen de slof gebruiken ipv de bijzet, die werkt echt super om je paard lekker rond te krijgen met longeren. Succes ermee!!