Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BailyKarlos schreef:arme pony

RandyOrton25 schreef:ik denk dat ze bedoeld,
dat tie zielig is omdat ik verkeerd met een stang heb gereden.
verdere uitleg kreeg ik ook niet.
En snel foto's met een trensje
BailyKarlos schreef:arme pony

Pikeur schreef:Ja, maar op deze foto's lijkt het net of ze in een bak rijdt.

Serval schreef:Meid, goed van je dat je deze foto's hebt geplaatst. Je hebt een mooie haflinger waar je goed mee op weg bent. Trek je maar niets aan over die hele aanvallen over wel of geen stang gebruik want iedereen heeft zijn/haar oordeel sneller klaar dan begrip! Bovendien achter gesloten deuren gebruiken veel mensen een hulpmiddel (zweep, sporen, bijzet teugels, enz. enz.). Ieder zijn/haar meug. Het is jou paard en jou manier van aanpak. Je schrijft zelf al dat je met een gewoon bitje rijd dus GOED BEZIG!!! Ga zo door en geniet van het rijden met jou kanjer!!!

wnat dit is niet erg vriendlijk. Alleen als deze foto's al wat ouder zijn en hij nu anders loopt en je met een ander bitje rijdt..waarom plaats je dan die foto's dan zit je gewoon te wachten op zulk commentaar 

RandyOrton25 schreef:bedankt voor de leuke reacties.
pony is al beter aan het lopen
en mijn houding is ook stukken verbeterd.
en zo als luwaniej al zei.
mijn paardje krijgt alles wat zijn hartje begeerd en veel liefde
en van fouten leer je.

RandyOrton25 schreef:femiaans schreef:Al is het je eigen keuze, dit is méér dan treurig hoe je met de stang aan het rijden bent. Doorgeslagen, kinketting in de onderkaak, en dan ook nog zo scherp omtrekken. Het is niet voor niets dat je pas met een stang mag rijden als je in het Z zit, in onkundige handen zijn dit wapens om je paard te mishandelen. Schande!
hahaha
sorry geloof mij ik doe me pony geen pijn hoor.
ik heb er altijd mee buiten gereden,
en die stang hangt er in omdat ik liever niet onder de vrachtwagen lag.
verder is die er ondertussen al uit.
ik rij tegenwoordig met een dubbel gebroken bitje.
viewtopic.php?f=53&t=818574&hilit=
j0rinda schreef:Pikeur schreef:Ja, maar op deze foto's lijkt het net of ze in een bak rijdt.
ja rijdt ze ook, maar als je eerder hebt gelezen zie je ergens staan dat zei voorheen ergens stond zonder bak en naar buiten moest. sinds ze bij ons op stal staat kan ze de bak in.
__Marloes schreef:Ik vind het gewoon te treurig om aan te zien. Je laat hem ook helemaal niet los... Volgens mij heb je niet in de gaten wat dit bit doet in een mond? In vind het ook nog erg dat jij ermee lacht. En waarom plaats je deze foto's als je tegenwoordig toch met een dubbelgebroken bitje rijd? Dan is het toch zinloos om deze foto's te plaatsen?
Dit lijkt me trouwens een typisch gevalletje van een persoon die niet in de gaten heeft wat hij/zij uitvoert.
hier is trouwens een fimpje waarin je kan zien wat je wel niet doet met een stang..:
*klik* deel 1
*klik* deel 2
__Marloes schreef:Ik vind het gewoon te treurig om aan te zien. Je laat hem ook helemaal niet los... Volgens mij heb je niet in de gaten wat dit bit doet in een mond? In vind het ook nog erg dat jij ermee lacht. En waarom plaats je deze foto's als je tegenwoordig toch met een dubbelgebroken bitje rijd? Dan is het toch zinloos om deze foto's te plaatsen?
Dit lijkt me trouwens een typisch gevalletje van een persoon die niet in de gaten heeft wat hij/zij uitvoert.
hier is trouwens een fimpje waarin je kan zien wat je wel niet doet met een stang..:
*klik* deel 1
*klik* deel 2
*klik* deel 1
*klik* deel 2

RandyOrton25 schreef:ik heb het gezien maar zo ver ik kan zien is het eerste deel an mensen die met een trensje rijden
en wat daar gebeurd is niet normaal ik sla me pony de bak niet door en trek al helemaal het bit niet door zijn mond.
zagen gebeurd ook niet