Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carmenn schreef:Weetje wat ik nu niet snap. Dat deze topic word gesloten!
ik vind het min om een jong persoon zo af te bekken. maar ik vind wel dat dit geen combinatie is voor jaren lang rij plezier!
saskiakefie schreef:ikowtje schreef:Maar dan moet deze persoon wel ervaring hebben, je zet toch niet iemand zonder ervaring (of bijna niets) op een onbeleerde pony of wel?
en mensen die klein zijn en ervaring hebben zijn niet altijd beschikbaar
ik denk dat er genoeg kinderen zijn die beschikbaar zijn en rijervaring hebben, zo belast je zo'n ponutje in een keer veel te veel.
Waterkippie schreef:Jeetje waar maken jullie je nou druk om?!
Ik snap het wel dat ze er eerst zelf op gaat zittenbovendien, geloof dat ciska (was het toch?!) nou niet bepaad veel zwaarder is dan een meisje van 12
Echt jullie zouden je eens druk moeten maken om dingen die er echt toe doen ipv van een shetje die ingereden wordt door een ouder lichthewicht
Ilsemarie schreef:Over je lengte/pony en alles ga ik niets zeggen, daar is al genoeg over gezegd maar bij deze mijn complimenten dat hier een keurig opgetuigde pony loopt met ruiter die netjes is aangekleed met laarzen én cap. Ik geloof dat dat in de huidige tijd ook wel een keer een pluim verdiend!
saskiakefie schreef:Waterkippie schreef:Jeetje waar maken jullie je nou druk om?!
Ik snap het wel dat ze er eerst zelf op gaat zittenbovendien, geloof dat ciska (was het toch?!) nou niet bepaad veel zwaarder is dan een meisje van 12
Echt jullie zouden je eens druk moeten maken om dingen die er echt toe doen ipv van een shetje die ingereden wordt door een ouder lichthewicht
nou ja als je de rug van dat shetlandertje wilt verpesten, oke ga dan maar lekker door!
LaraCroft schreef:Goh, toen Sjoerd foto's plaatste van de 23 jarige Alfje die beleerd werd waren er eigenlijk alleen maar leuke reacties...
Ik vind het er goed uitzien, en zeker voor het inrijden vind ik het belangrijker dat de pony de basis goed leert. Dat de ruiter dan ietsje te groot is vind ik bijzaak.
edit: typo
saskiakefie schreef:Qimm schreef:GOED uitgegroeid.
Voor inrijden kan het best, ik snap de motivatie en zo'n shet gaat er van een paar keer écht niet dood aan ofzo
nee, dood niet nee, maar hij kan er echt wel andere klachten van krijgen....
saskiakefie schreef:Waterkippie schreef:Jeetje waar maken jullie je nou druk om?!
nou ja als je de rug van dat shetlandertje wilt verpesten, oke ga dan maar lekker door!
saskiakefie schreef:nou ja als je de rug van dat shetlandertje wilt verpesten, oke ga dan maar lekker door!