Nienke & [paard] @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nienke & Kara @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:55

DromenLies schreef:
Leuk en mooi paardje is dat, ziet er goed uit...
Wat ik nog wel zie is dat ze af en toe heel lekker ontspannen loopt maar dat de achterhand dan een soort middagtukkie doet of andersom dat ze dus iets minder ontspannen is maar dat de achterhand dan er weer wel goed onderzit dus ik zou daar nog wat aandacht aan besteden.... Veel succes!

Ik heb al eerder gemeld dat ik [paard] normaal veel meer bij elkaar rij. Hier rij ik [paard] wat meer over de rug voor de ontspanning. En ja dan wil de AH nog wel eens iets achterblijven. Zo sterk is [paard] momenteel nog niet. Daar train ik hard voor.
Uit ontspannig wil je aanspanning maar geen gespannenheid. Dit is vooral bij deze dame en zeer lastig punt, [paard] gaat namelijk bij iedere oefening die ik in zet (hoe simpel die ook is) standaard blokkeren. En daar was ik hier dus heel erg mee bezig, gewoon ontspannen lopen en je oefeningen doen zonder blokkade. In een andere trainingssessie (de volgende dag) heb ik weer keihard gewerkt dat [paard] meer met het achterbeen ondertreed en meer bij elkaar komt. Het blokkeren gaat wordt overigens al steeds minder maar blijft een aandachtspuntje voor mij.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:41

Was niet vervelend/verwijtend bedoeld hoor. Maar je komt er wel hoor (in de Z Knipoog ) want het ziet er goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:48

DromenLies schreef:
Was niet vervelend/verwijtend bedoeld hoor. Maar je komt er wel hoor (in de Z Knipoog ) want het ziet er goed uit.

Was ook geen aanval op jou hoor, alleen even ter verduidelijking!
En de Z daar ga ik voor! Haha!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:03

doe je dan nog weer eens een foto-shoot op bokt Lachen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:06

DromenLies schreef:
doe je dan nog weer eens een foto-shoot op bokt Lachen?

Natuurlijk! Haha! Haha!

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:20

Ik vind dit erg ONsportief van JOU nienke. Als ik het bewijs; zal het wel zo zijn van aaaaaaaaaaaah dat heb ik niet gezegt **Krijs**. Einde discussie.

Anka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:38

Mooi setje, mooie frontriem en natuurlijk Prachtig Paard!
(Ik had hij/zij een jaar of 8 geschat!)
Je hebt een mooie houding en daar mag je trots op zijn Lachen
Ziet er goed uit..doe zo verder Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:48

Carmenn_ schreef:
Ik vind dit erg ONsportief van JOU nienke. Als ik het bewijs; zal het wel zo zijn van aaaaaaaaaaaah dat heb ik niet gezegt **Krijs**. Einde discussie.

het is gewoon heel onsportief om er hier weer op door te gaan!
pb dan ofzo! maar loop het topic niet te verstieren!

er is niet voor niks een groene balk geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:11

Carmenn_ schreef:
Ik vind dit erg ONsportief van JOU [naam]. Als ik het bewijs; zal het wel zo zijn van aaaaaaaaaaaah dat heb ik niet gezegt **Krijs**. Einde discussie.

Carmenn_ nogmaals bewijs wil ik zien. Meer niet. Die heb je niet, ik heb alle pb's aan jou nog in mijn inbox staan, heb ze zelf nog even doorgenomen maar kan geen scheldwoord erin vinden. Ben zelf erg netjes qua taalgebruik Haha!
En waar zijn jou foto's? Jij kan het blijkbaar allemaal ernstig goed dametje! Jij rijd dik Z dus kom maar op!

Dat je blijft reageren in mijn topics zegt voldoende over hoe jij hier mee bezig bent. Je lijkt wel een beetje geobserdeerd door mij Haha! Tong uitsteken
Dus stel je nu eens een beetje met fatsoen op en reageer gewoon niet meer en anders via pb. Ik denk niet dat je veel begrip van andere mensen krijgt door aldoor in mijn topic te gaan lopen stierten.

En ja, ik ben nou eenmaal vreselijk Onsportief en loop de hele dag te krijsen, dat is zo MIJ.... Haha! Vork Bloos Tong uitsteken

*diepe zucht*

Anka_ schreef:
Mooi setje, mooie frontriem en natuurlijk Prachtig Paard!
(Ik had hij/zij een jaar of 8 geschat!)
Je hebt een mooie houding en daar mag je trots op zijn Lachen
Ziet er goed uit..doe zo verder Haha!

Bedankt voor de leuke reactie Haha!
[paard] voelt zich geestelijk ook nog maar een jaar of 8 heb ik wel eens het idee... Vork

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:17

de jouwe lijkt echt op de mijne! (alleen kleiner en ietsje korter Haha!) Ik vind de foto's een heel ontspannen beeld geven eigenlijk.
Zou dr net iets minder horizontaal willen zien en met wat meer getoonde lossigheid, maar dat roep ik ook altijd over mn eigen paard.. familietrekje? Knipoog
Die Z zal heus wel goed komen, als je ze maar koel in t hoofd weet te houden he! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:22

Dank je Noukie Haha!
Ik zei toch dat ze op elkaar leken Haha!
De jouwe is idd wat langer en groter maar voor de rest Tong uitsteken

Z gaat zeker wel lukken, daar ben ik ook niet bang voor, en idd mevrouwtje mag ook meer op het achterbeen. Kan ze ook veel beter maar doe er hier niet erg mijn best voor om eerlijk te zijn Vork

Lanwindjes rules Cool zolang je ze idd koel weet te houden in dat koppie.....

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:31

Anoniem schreef:

en DAT is nou juist het lastigste Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:41

Noukie schreef:
Anoniem schreef:

en DAT is nou juist het lastigste Knipoog

Haha!
Ik hoef je er niks over te vertellen Vork

diehdieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 21:41

Hoihoi,

ik heb je topic helemaal doorgelezen en dat doe ik normaal nooit. Maar dit keer dus wel speciaal voor jou haha Haha!
Ik vond de reacties van jou topicverzieker ook erg komisch. Ik vraag me af wat ik wel niet over me heen krijg van haar als ik een topic plaats haha. Iets zegt me dat ik nog minder geliefd ben hahahaha.

Maar kara ziet er echt superstoer uit. Ik zal wel een foto van kara bij mijn paardje in stal hangen. Dan kan ze elke dag pilates doen in haar stal Clown En dan kan ze dus naar de foto van Kara kijken voor extra motivatie Vork

Ik verwacht wel een traktatie op stal als je Z bent he Tong uitsteken

Groetjes Demelza

poeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 21:47

Mooie foto's
erg leuke combinatie
Geeft een ontspannend beeld
Ook een erg mooi dekje, succes verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 21:50

diehdieh schreef:
Hoihoi,

ik heb je topic helemaal doorgelezen en dat doe ik normaal nooit. Maar dit keer dus wel speciaal voor jou haha Haha!
Ik vond de reacties van jou topicverzieker ook erg komisch. Ik vraag me af wat ik wel niet over me heen krijg van haar als ik een topic plaats haha. Iets zegt me dat ik nog minder geliefd ben hahahaha.

Maar [paard] ziet er echt superstoer uit. Ik zal wel een foto van [paard] bij mijn paardje in stal hangen. Dan kan ze elke dag pilates doen in haar stal Clown En dan kan ze dus naar de foto van [paard] kijken voor extra motivatie Vork

Ik verwacht wel een traktatie op stal als je Z bent he Tong uitsteken

Groetjes Demelza

Haha! Laat Serieffa maar niet te vaak kijken, straks gaat ze ook de verkeerde dingen over nemen! Vork En niet te veel pilates, anders wordt ze straks nog beter dan [paard] en dat kan natuurlijk niet Haha! Vork Knipoog Cool

Die traktatie krijg je, wees daar maar niet bang voor. Koe

Als ik jou was zou ik geen eens meer iets durfen te openen, ik zit hier namelijk ook al te rillen van angst, hoe moet jij je dan wel niet voelen... Cool
Genoeg onzin, bedankt voor je leuke reactie en morgen gaan we er een gezellig avondje van maken met Ice Age Pling (even ter herinering, nu kom ik er zeker niet meer onderuit Tong uitsteken )

En ik voel mij vereerd, heel mijn topic door gelezen! Dat zijn ondertussen wel al 4 pagina's lang gezever over mijn rijkunsten (hihi)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 21:52

poeka schreef:
Mooie foto's
erg leuke combinatie
Geeft een ontspannend beeld
Ook een erg mooi dekje, succes verder

Dank je wel!

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:26

Mooi sjabrak. Clown
Heel leuk paard, en het rijden ziet er ook netjes uit! Nette houding heb je. Soms is ze iets lang, maar dat zei je al. Lachen
Ze ziet er ook nog erg jong uit zeg! (Niet dat ze nu al oud is hoor. Knipoog )
Succes nog!

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 12:39

Carmenn; Beetje jammer dat je je 1e reactie hebt ge-edit.
Nienke; Het ziet er imo echt heel erg netjes en ontspannen uit!! Heb er ook echt niks op aan te merken! Paolien heeft trouwens weer prachtige foto's gemaakt! Succes hoor! Jullie komen er écht wel! Lachen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 12:55

marielle_p schreef:
niet echt supper bijzonder als ik eelijk mag zeggen (mijn mening) de ruiter moet meer op der handen laten iets hoger en ze zit op veel foto's TE ver naar voren
dit is niet gemeen bedoelt hoor.

wel een mooi paardje ze loopt ook heel mooi.

xx

Moet het bijzonder zijn dan? Perse een hengst die Z2 loopt en hoge schooloefeningen uitvoerd... *zucht*

Jullie zijn dan wel niet pimpel paars met een goude randje, maar vind jullie wel een leuke combi. Vind het er netjes uit en het rijtechnische commentaar dat ik had bedacht is inmdidels al (meerdere keren?) gegeven Lachen

Vind het overigens echt een gaaf paard, mooie vos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:21

Kinee_ schreef:
Carmenn; Beetje jammer dat je je 1e reactie hebt ge-edit.
[naam]; Het ziet er imo echt heel erg netjes en ontspannen uit!! Heb er ook echt niks op aan te merken! Paolien heeft trouwens weer prachtige foto's gemaakt! Succes hoor! Jullie komen er écht wel! Lachen

Dank je Haha! Ontspanning is een van de dingen die mijn instructrice (en ik) heel bealngrijk vinden. En met Paolien ben ik nog steeds erg blij, maar dat weet ze zelf ook!

Tancreda4 schreef:
marielle_p schreef:
niet echt supper bijzonder als ik eelijk mag zeggen (mijn mening) de ruiter moet meer op der handen laten iets hoger en ze zit op veel foto's TE ver naar voren
dit is niet gemeen bedoelt hoor.

wel een mooi paardje ze loopt ook heel mooi.

xx

Moet het bijzonder zijn dan? Perse een hengst die Z2 loopt en hoge schooloefeningen uitvoerd... *zucht*

Jullie zijn dan wel niet pimpel paars met een goude randje, maar vind jullie wel een leuke combi. Vind het er netjes uit en het rijtechnische commentaar dat ik had bedacht is inmdidels al (meerdere keren?) gegeven Lachen

Vind het overigens echt een gaaf paard, mooie vos!

Dank je voor deze leuke reactie. Ik denk inderdaad dat men dat graag wilt zien. Een paard dat contstant in uitgestrekte draf, met een enorm voorbeen gebruik, of met de meeste spectaculaire wissels en appuyementen door de baan gaat. Maar helaas, daar ben ik nog niet aan toe en eerst wil ik de basis onder controle hebben voor ik daar ook maar over na ga denken. En tja, dat ziet er iets minder spectaculair uit maar hoort er nu eenmaal ook bij. Maar daar denkt het gros niet over na. Die willen alleen maar spectakel Vork

Ik volg jou topics trouwens ook altijd, jij hebt zo'n enorm leuke vos merrie Haha! Echt een leuke dier om te zien. (vosjes rules Cool )

Tine_ schreef:
Mooi sjabrak. Clown
Heel leuk paard, en het rijden ziet er ook netjes uit! Nette houding heb je. Soms is ze iets lang, maar dat zei je al. Lachen
Ze ziet er ook nog erg jong uit zeg! (Niet dat ze nu al oud is hoor. Knipoog )
Succes nog!

Dank je wel Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 22:34

Anoniem schreef:
Dank je voor deze leuke reactie. Ik denk inderdaad dat men dat graag wilt zien. Een paard dat contstant in uitgestrekte draf, met een enorm voorbeen gebruik, of met de meeste spectaculaire wissels en appuyementen door de baan gaat. Maar helaas, daar ben ik nog niet aan toe en eerst wil ik de basis onder controle hebben voor ik daar ook maar over na ga denken. En tja, dat ziet er iets minder spectaculair uit maar hoort er nu eenmaal ook bij. Maar daar denkt het gros niet over na. Die willen alleen maar spectakel Vork

Ik volg jou topics trouwens ook altijd, jij hebt zo'n enorm leuke vos merrie Haha! Echt een leuke dier om te zien. (vosjes rules Cool )

True true Ja Cool

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 22:44

Leuk om Kara nu eens op de foto te zien.
Ze ziet er erg goed uit, je hebt haar lekker aan het lopen!

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:29

Erg mooie foto's Nienke!! En Kara loopt erg goed!!
Ik zie je morgen, dan gaan we weer oefenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:35

heleenxx schreef:
Leuk om [paard] nu eens op de foto te zien.
Ze ziet er erg goed uit, je hebt haar lekker aan het lopen!

Dank je Heleen Haha!

KimJenda schreef:
Erg mooie foto's [naam]!! En [paard] loopt erg goed!!
Ik zie je morgen, dan gaan we weer oefenen.

Dank je Kim, en morgen inderdaad weer aan de bak Vork