DromenLies schreef:Leuk en mooi paardje is dat, ziet er goed uit...
Wat ik nog wel zie is dat ze af en toe heel lekker ontspannen loopt maar dat de achterhand dan een soort middagtukkie doet of andersom dat ze dus iets minder ontspannen is maar dat de achterhand dan er weer wel goed onderzit dus ik zou daar nog wat aandacht aan besteden.... Veel succes!
Ik heb al eerder gemeld dat ik [paard] normaal veel meer bij elkaar rij. Hier rij ik [paard] wat meer over de rug voor de ontspanning. En ja dan wil de AH nog wel eens iets achterblijven. Zo sterk is [paard] momenteel nog niet. Daar train ik hard voor.
Uit ontspannig wil je aanspanning maar geen gespannenheid. Dit is vooral bij deze dame en zeer lastig punt, [paard] gaat namelijk bij iedere oefening die ik in zet (hoe simpel die ook is) standaard blokkeren. En daar was ik hier dus heel erg mee bezig, gewoon ontspannen lopen en je oefeningen doen zonder blokkade. In een andere trainingssessie (de volgende dag) heb ik weer keihard gewerkt dat [paard] meer met het achterbeen ondertreed en meer bij elkaar komt. Het blokkeren gaat wordt overigens al steeds minder maar blijft een aandachtspuntje voor mij.
) want het ziet er goed uit.
?
zolang je ze idd koel weet te houden in dat koppie.....
En dan kan ze dus naar de foto van Kara kijken voor extra motivatie
(even ter herinering, nu kom ik er zeker niet meer onderuit