Cremello hengst aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

arabierlover

Re: Cremello hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:06

Hey wat een ongeloofelijk mooi beest.
wat een gemeut zeg om je kleding.
Al rij je in een bikini, wat maakt dat nou toch weer uit?
het ziet er helemaal niet slecht uit en je paard kan je volgens mij makkelijk houden.
groetjes

Mloesje

Typisch bokt, altijd wel iets te zeiken..

Ik vind het een leuke pony om te zien, wel een beetje aan de zware kant.. ook heb ik het gevoel dat op sommige foto's zijn bouw niet echt klopt. Verder is het echt een schatje om te zien..

Over de kleding. Het is haar keus wat ze aan doet. Sommige hebben toch ook een bikini aan, waarom wordt daar dan niet zo op gereageerd?

Veloz

Oh oh oh mensen! Is normaal (ofwel volwassen) reageren tegenwoordig nou zo moeilijk Bloos ? Jammer dat het hele topic weer uit de hand loopt...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:07

ze wil geen commentaar op de cap enz. Miss zijn juist tips over hoe ze beter kan gaan zitten enz wel belangrijk. Iedereen kan wel zeuren over hoe slecht t allemaal wel niet is, maar als ze nou zeggen wat er BETER kan,dan heeft ze er wat aan.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:07

tita schreef:
Angg schreef:
Waarom lopen jullie zo een drama te maken om haar kleding?? En zo een beest kan echt wel wat hebben hoor! Ze moet zelf weten hoe ze erop zit! Wat maakt het nou uit ze zit er bijna nooit op en waarom zou je je omkleden voor die 15 minuten dat je op dat beessiej zit! Kom op he jullie doen net alsof ze dat beest helemaal mishandeld..:S GROW UP!

Waarom zou je er op gaan als je er blijkbaar nooit echt op rijdt?
Waarom zou je foto's op bokt neerzetten?
Waarom zet je bij je 1e post neer op wat en soort commentaar je niet wilt?
Waarom mogen wij geen commentaar geven voordat we gelijk zelf in het zwart worden gemaakt?

Omdat ze het mss wel is een keer leuk vind om er ff zelf op ze zitten gwn voor de lol!
Omdat ze trots op dr hengstje is En waarom zou ze het niet doen?
Omdat iedereen zo kinderachtig reageert
Omdat jullie allemaal zo vreselijk kinderachtig reageren.. als je commentaar wil geven doe het dan normaal! Maar loop dr niet af te kraken op wie ze is.. Zo is ze nou Je kan dr accepteren of niet jou keus!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:08

dorienkee schreef:
ze wil geen commentaar op de cap enz. Miss zijn juist tips over hoe ze beter kan gaan zitten enz wel belangrijk. Iedereen kan wel zeuren over hoe slecht t allemaal wel niet is, maar als ze nou zeggen wat er BETER kan,dan heeft ze er wat aan.

Niet echt want ze rijdt maar af en toe op deze pony...

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:08

Veloz schreef:
Oh oh oh mensen! Is normaal (ofwel volwassen) reageren tegenwoordig nou zo moeilijk Bloos ? Jammer dat het hele topic weer uit de hand loopt...

Helemaal mee eens haha eigenlijk beetje jammer Knipoog Maar je kan zeggen wat je wilt maar ze zullen er niet beter op worden Clown

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:09

tita schreef:
312 kilo Bloos! dat is echt niet normaal hoor ROFL ROFL

btw een hengst die in het land staat bij de merries doet niks anders dan wippen.

En een paard wat vreselijk sexueel actief is valt af dus misschien moet je hem eens na laten kijken

Mijn hengst staat nu bij mijn merrie.
Toen hij toekwam, dekte hij haar, waarom? Omdat ze hengstig was!
Wanneer ze niet hengstig is, blijft hij ook van haar.
Moet ik hem nu ook laten nakijken?

Voor de TS: het is misschien niet het eerste wat ik aantrek om te rijden, maar da's dan toch mijn probleem? Echt, je kleding kies je zelf, en als het goed weer is, waarom niet? Dan rijd ik ook met mijn bikinitopje.
Als je er normaal niet met rijdt, vind ik het niet erg dat je er eens 15 minuten met rijdt. Ik heb mijn Shet vandaag verhuist, 2 uren gewandeld naar de andere weide! En heb er zo met tussenstukjes eens opgezeten. Hij zal er ook niet van uiteen vallen hoor. Knipoog
Aan houding enzo kan nog gewerkt worden, maar is moeilijk met die kleine monstertje denk ik.
x

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:09

tita :dus je zeikt dr maar af?=) ookal rijd ze AF EN TOE? daar heeft ze wel wat aan?

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:11

tita schreef:
312 kilo Bloos! dat is echt niet normaal hoor ROFL ROFL

btw een hengst die in het land staat bij de merries doet niks anders dan wippen.

En een paard wat vreselijk sexueel actief is valt af dus misschien moet je hem eens na laten kijken

Merries zijn inmiddels allemaal drachtig van de eerste dekking. Hengst loopt er nog bij, omdat hij anders alleen staat.
En misschien moet jij je eens na laten kijken om er achter te komen waarom je zo fel reageert op iedereen. Frustraties over je eigen rijden of zo?
Ik heb lol met mijn pony. Pony loopt ook voor de kar, maar niet elke dag omdat ik er niet altijd tijd voor heb.

Commentaar is prima, zolang het inhoud heeft. Ik vind mezelf niet te groot/ zwaar voor die paar keer per jaar dat ik erop zit. Dat mensen iets zeggen over mijn houding, prima, ik weet zelf ook dat ik niet goed zit. Ik rijd niet veel, vanwege een rug probleem.

Maar goed, op Bokt is het nooit goed genoeg. Er is altijd wel iets wat niet in iemands straatje past.
Voor degene die gewoon opbouwend commentaar hebben, thanks. Voor degenen die hier erg gefrustreerd van raken, ga ff buiten een luchtje scheppen en zoek iets wat het echt waard is om je zo over op te winden.

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:11

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:12

Angg schreef:
Waarom lopen jullie zo een drama te maken om haar kleding?? En zo een beest kan echt wel wat hebben hoor! Ze moet zelf weten hoe ze erop zit! Wat maakt het nou uit ze zit er bijna nooit op en waarom zou je je omkleden voor die 15 minuten dat je op dat beessiej zit! Kom op he jullie doen net alsof ze dat beest helemaal mishandeld..:S GROW UP!

Citaat:
Waarom mogen wij geen commentaar geven voordat we gelijk zelf in het zwart worden gemaakt?

Citaat:
Omdat ze het mss wel is een keer leuk vind om er ff zelf op ze zitten gwn voor de lol!
Omdat jullie allemaal zo vreselijk kinderachtig reageren.. als je commentaar wil geven doe het dan normaal! Maar loop dr niet af te kraken op wie ze is.. Zo is ze nou Je kan dr accepteren of niet jou keus!

Nou mijn commentaar heb ik gegeven met hele logische verklaringen erbij en dan krijg ik nog alleen maar commentaar omdat jullie over 3 woordjes struikelen.
En daarmee niet goed begrijpen wat ik bedoel gewoon weg te snel lezen en te snel klaar staan met een oordeel.

Ja natuurlijk kan je trots zijn op je paard en er foto's van neerzetten...maar deze foto's zijn voor veel mensen stoorend.
En nogmaals deze volwassen vrouw hoort niet op een pony van 120cm dus waarom zou je er op gaan zitten en foto's van maken...
Ik snap dat niet

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:13

Jaah je probeert er gwn onder uit te komen.. Jou reactie klopt gwn niet en dat zijn meerdere mensen met mijn eens!

Veloz

pinuts

dat hoort niet? wie zegt dat? ohh.. kan ik me zo erg aan ergeren..iemand anders die je ff zegt wat niet HOORT.

Mloesje

tita schreef:
dorienkee schreef:

Niet echt want ze rijdt maar af en toe op deze pony...

Dus dan kan ze geen foto's plaatsen?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:14

nee dan mogen mensen haar afzeiken..jeej^^

AndreaB

Gestoord Af en toe he!

Ik vind dat je een leuke pony hebt en volgens mij ziet het er nou niet echt uit alsof hij bezwijkt onder je gewicht ofzo. Vork

Angg

neej idd... Ik snap jullie niet helemaal! Laat dr lekker gaan... Wat is nou eigenlijk het probleem.. Geef dr tips loop dr niet af te kraken.. Dan zou het hier een stuk gezelliger blijven Haha!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:15

tita schreef:
Angg schreef:

Citaat:

Citaat:

Nou mijn commentaar heb ik gegeven met hele logische verklaringen erbij en dan krijg ik nog alleen maar commentaar omdat jullie over 3 woordjes struikelen.
En daarmee niet goed begrijpen wat ik bedoel gewoon weg te snel lezen en te snel klaar staan met een oordeel.

Ja natuurlijk kan je trots zijn op je paard en er foto's van neerzetten...maar deze foto's zijn voor veel mensen stoorend.En nogmaals deze volwassen vrouw hoort niet op een pony van 120cm dus waarom zou je er op gaan zitten en foto's van maken...
Ik snap dat niet

JIJ vindt de foto's storend..

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:15

Angg schreef:
Jaah je probeert er gwn onder uit te komen.. Jou reactie klopt gwn niet en dat zijn meerdere mensen met mijn eens!

zo onderuit probeert ze niet te komen.

ik ben het wel eens met haar reactie, dus kom zelf ook even goed onderbouwd...en schrijf gewoon...

ik ben het eens met het commentaar dat zij neerzet, commentaar wat ik zelf ook heb gegeven.
Als ze het niet wilde had ze het topic hier niet neer moeten zetten.

wat moet ik dan doen? mn mond houden en iedereen maar laten vertellen hoe mooi ze het vinden? spijt me zeer maar ik vind het niet mooi...en dan heb ik het over de rijstijl en de fotos waarop het paard loopt en niet over haar kleding...

die ik net zo min mooi vind.

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:16

Wat een gezeik toch weer allemaal... oh sorry, ik bedoelde jullie "opbouwende kritiek" (sure)
Gaaf hengstje hoor! leuk koppie heeft ie!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:16

Ik zeik haar niet af maar ik denk er anders over maar mag dat niet zeggen.

Dus ik kap met dit topic tenminste ik ga het proberen :d
Ts toen mijn ruin met merries in de wei stond, viel ie binnen 2 weken gigantisch af omdat ie het te druk had met de merries...dus dat bedoel ik met na laten kijken..

Doei, doei

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:17

je mag zeggen wat je vind, maar zeg dan ook wat er beter kan, zodat ze er wat aan heeft.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:18

Ja je doet t alleen goed als je 100% correct op de foto staat. En zelfs dan doe je nog iets fout. Zo is Bokt helaas geworden.
Maar ik zet de foto's erop voor degenen die het wel leuk vinden.
In Engeland worden veel Welsh ponies door volwassenen gereden. Ik heb zelfs mee gedaan vorig jaar aan een rubriek onder het zadel, die werd gejureerd door een voorname Engelse jury. Ook zij stoorden zich niet aan het beeld, heb het er nog met ze er over gehad.

Sja en zo zit je alweer op 4 pagina's.