Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heukelom schreef:topic SLUITEN
ALSTJEBLIEFD
kirri schreef:Heukelom schreef:topic SLUITEN
ALSTJEBLIEFD
waarom, je vroeg er zelf om met die beginpost, als je niet tegen de kritiek kan moet je dus ook geen topic openen.
Marigold schreef:ik geloof niet dat dat paard zo jong is als je zegt eigenlijk.
het is wel een heel braaf paardje zo te zien.
ik hoop dat je de komende tijd goed doorkomt, totdat je volwassen en/of verstandig genoeg bent om in te zien dat cap gebruik niet stom is.
ook al zou het paard 20 zijn, dan nog hoor,
het gaat er gewoon om dat je van hoogte, en met een vaart, kan vallen (en dat kan iedereen gebeuren die op een paard zit).
jij en dat paard lijken net Malle en dat ruitertje, uit de ponyclubs van vroeger
(die verhoudigen)
solina schreef:wil je nu zeggen dat als je bang bent je valt.. en als je niet bang bent je niet valt.
he vedorie dan ben ik vast een bangerik wandt ik ben toch wel al meerdere keren gevallen.
of het komt door de weinige ervaring bij mij dat zaou ook kunnen natuurlijk..heb namelijk alleen nog maar z gesprongen..
vind je verhaal er bij beetje penny hoor. sorry
liezzie schreef:Ik lig in een deuk om dit topic.
Hoe kun je zooo dom zijn om op een jong paard zonder cap te stappen. maar goed is eigen keus, ik wil je nog wel spreken als je met een levenslange hersenbeschadiging in je rolstoel zit omdat net dat stukje hersens is aangetast.
nee dit is flauw, maar hoe kan ik serieus op di topic reageren als de openingspost al zo is?
_Future_ schreef:ik denk dat je het inmiddels wel snapt
Ticcie schreef:_Future_ schreef:ik denk dat je het inmiddels wel snapt
Zeg eerder: "ik hoop.."
Evelienepien schreef:Kan het niet gewoon zo zijn, dat paardjelief in de wei langs de camping staat? dat lijkt me tenminste als ik in het andere topic kijk. En dan mogen ze gewoon even rijden en verzinnen ze misschien de leeftijd want dat klinkt.
Citaat:Evelienepien schreef:
Kan het niet gewoon zo zijn, dat paardjelief in de wei langs de camping staat? dat lijkt me tenminste als ik in het andere topic kijk. En dan mogen ze gewoon even rijden en verzinnen ze misschien de leeftijd want dat klinkt Cool .
Daar vind ik het eerlijk gezegd ook heel erg op lijken.