Dankjewel voor je reactie!
Wodan loopt gelukkig geheel zelf op eigen benen, ik neem mijn teugels aan, en meneer gaat zelf op deze manier nageeflijk lopen.
De enige druk die ik geef, af en toe als ik wil dat hij met iets meer stelling de bocht door komt. Verder doet wodan dit allemaal zelf. Dit was trouwens de eerste keer alleen buiten rijden met hem, voorheen alleen in de binnenbaan gereden.
Daarom is hij minder ontspannen dan normaal in de binnenbaan, en durfde ik hem nog niet helemaal te laten gaan, misschien dat je daarom ziet dat ik hem af en toe met mijn handen en zit wat in hou, en waarschijnlijk maakt hij daarom zijn passen niet af.
Wel een hele goede tip inderdaad! En het is zeker belangrijk dat jonge paarden op hun eigen benen lopen.
De manege heeft natuurlijk ook wel oude paarden staan, die soms gewoon een dag kreupel lopen, of erg stijf zijn.
De les kwaliteit valt ook reuze mee, alles wat ik geleerd heb, is van kijken naar anderen, horen welke fouten anderen maken, en er dan zelf opletten als ik train.
Ik kan hem helaas niet gaan starten, de paarden komen bij ons (behalve om heel de zomer het land in te gaan) niet het erfgoed af. Het had wel een enorm gave kans geweest zeg!
Reclame hebben ze denk ik niet nodig
Er rijden zo ontzettend veel klanten wekelijks !