Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar van lessen leer je eigenlijk erg veel! . vroeger was precies het zelfde verhaal met mijn pony! Hij liep alleen maar te bokken - te springen - kop omlaag etc. Ben er toen ook erg vaak van af gevallen maar altijd weer opgestaan en doorgereden. Was toen ook een tijdje bang. Maar dat moet je juist niet zijn want dat weten ze echt wel
Nu gaat het met ons eigenlijk super!! maar je moet denken dat je het kunt en gewoon goed oefenen met les.. 
.
ook niet, want jij wil er niet meer op rijden dus zet je je zin niet door. Het lijkt mij verstandig om te gaan lessen met je EIGEN pony
omdat zo'n instructeur dan echt kan zien wat het probleem is, en je kan helepen om je pony aan te pakken. En dat van die ostheopaat lijkt mij ook een goed idee, want je zegt dat hij bokt als jij wilt galoperen. Meestal zit het dan echt in de rug. Veel sucses en verkoop je pony alsjeblieft niet, daar word je allebei niks beter van. Want bij de volgende eigenaar begint het gedonder gewoon opnieuw. Echt waar een wil is is een weg, heeel heeel heeel vees sucses xxx ciska
,we hebben er elke dag meegreden tot hij kapot was!En als hij bokte hem op zijn plaats gezet!Nu 3jaren later gaat het fantastich (wedstrijdjes enzo rijden)afentoe nog een bokje maar niet echt erg meer!