Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VValar schreef:Wat versta jij trouwens onder straftraining?
Ziet er goed uit, op de laatste foto's krijg je hem ook mooier op het achterbeen. Leuk dier!

Ik dacht dat je bedoelde hem weg te brengen naar iemand. Maar doorpakken kan idd af en toe heel voordelig voor de ruiter uit pakken! 

Urbiezira schreef:Heel mooi paard, ziet er heel goed uit! Hele goede combi! Rijden jullie wedstrijden?

ik leer best veel van bokt, ik lees veel en kijk veel plaatjes enzo en soms dan vind ik er echt dingen tussen zitten die ik zelf ook eens uit ga proberen! nou,hier komt het dan, ik had vanmorge dus je prachtige fotos gezien en ik zag dat je zonder je beugels aan het rijden was, en je zit er dan nog zo mooi, rustig en relax op, ik denk dat is het he! dus ik net rijden, en ik heb echt heel veel moeite met doorzitten en op mn kont blijven zitten.. ik denk, ik doe dat ook eens.. het ging redelijk goed, alleen tussen me benen, aan mijn liezen, deed het echt heel veel pijn
nu heb ik me tog een spierpijn!! hahaha!! maar het is wel goed voor je zit, toch? nah, nog heel veel succes verder met Luca!! 
Echt een geweldig dier om naar de kijken. Alleen de kleur al, laat staan de rest! Jammer dat ie zo weer weg gaat. Je gaat hem wel missen of niet? *Kan je hem dan nog wel eens opzoeken of niet?*
het rijden ziet er netjes uit! Prinslover schreef:Je gaat hem wel missen of niet? *Kan je hem dan nog wel eens opzoeken of niet?*

Ja ik heb ook flink spierpijn gehad in het begin hoor! Maar het is wel een hele goede oefening voor je houding en zit. Viel het erg tegen? 
Shanna16 schreef:@ Ilzjuh: ik weet het niet precies. Ik dacht dat hij afgelopen herfst/winter beleerd was, maar dat moet ik even navragen. Stans reed hem ongeveer twee keer in de week. Ik zit er 4 a 5 keer in de week op, daarnaast nog 1/2 keer longeren met pessoa en 1 rustdag. Dan komt ie wel in het landje, of ga ik met hem wandelen.
Nou ik vind het er netjes uitzien hoor. Ik zie die van mij nog niet zo snel zo lopen.
)