Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus duidelijk verbetering.. en tja mijn zusje en gusta kunnen het net wat beter vinden met mekaar

alleen voor dinsdag niet.. want gustamoet eerst even langs de hoefsmid 
Ik ken Gusta. Ze loopt al een stuk beter dan ik weleens gezien heb zo te zien. Let erop dat je je ellebogen aan je lichaam houdt Heel lang geleden heb ik haar weleens gereden.
Je moet haar echt met je benen rijden; actief maken door veel overgangen te rijden en snel aan je been. Vergeet de voorkant maar de eerste tijd.
beugels uit en gymnastieken aan de longe.

andres kas maken wij een afspraak
maar ik zal deze toch even laten zien.

beetje vaagen foto maar zie toch verschil
CtjeLief schreef:Citaat:maarja ctjelief zij zecht het op een manier van een baaldag kan dat betekent niet meteen dat je bager rijd en jij doet meteen alsof ik alitjd zo rij en ik maar meteen een zitles moet gaan nemen..Citaat:maar dat geeft ook helemaal niet, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.. met veel les en begeleiding leer je vast! misschien een idee om eens zitlessen te nemen, aan de longe, zonder beugels en zonder teugels, dit is echt ideaal om aan je zit te werken, en dat is erg nodig! Misschien lijkt het je niets, maar ik kan uit ervaring vertellen dat dit wonderen doet..
Nou ja.. ik kom hier toch gewoon met een idee?? zeg ik ergens dat het moet?
En ik zeg toch ook dat het lijkt alsof je instabiel zit?
Misschien moet je toch wat beter lezen.. Want ik kom in mijn ogen met een goed bedoeld iets en dan ben ik maar de boosdoener? kun je misschien beter geen foto's hier plaatsen want ik ben aardiger dan de meeste bokkers hoor..
jammer dat je zo reageert
mishcien iets later maar goed

), dan wordt het een stuk ontspannender.
ik denk dat jij ook langer bedoeld
ik vind zelf ook dta er verbetering is. helemaal met het springen alleen die springfoto kon ik niet plaatsen ga het zo nog een keerjte proberen te uplode
en het verschil