Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij heeft er wel plezier in zeg!
Hij kan vast wel over een meter heen
mooi paard en veulen 

En voor een keertje kan het heus wel hoor, zolang je hem niet over belast, nu gewoon lekker in de opfok laten.. niks aan de hand hoor, na die 4 keer springen

crossmonster schreef:er zijn ergens proeven met paarden die een parcours moeten afleggen voor hun eten, en weer terug moeten over dioe hindernissen voor hun drinken.
veulens schijnen er beresterk van te worden.
mijn veulen liet ik ook wat springen, zelfde manier, kon er makkelijk langs, maar wat zij deed was in de hoek omdraaien en weer terug over de hindernis, en daar draaide ze weer om en kwam er weer terug overheen.
vond springen geweldig
vwat de foto's betrefd vind ik zelfs dat veuli meer talent heeft als mams
leuk ding !

Miss_R_Horse schreef:crossmonster schreef:er zijn ergens proeven met paarden die een parcours moeten afleggen voor hun eten, en weer terug moeten over dioe hindernissen voor hun drinken.
veulens schijnen er beresterk van te worden.
mijn veulen liet ik ook wat springen, zelfde manier, kon er makkelijk langs, maar wat zij deed was in de hoek omdraaien en weer terug over de hindernis, en daar draaide ze weer om en kwam er weer terug overheen.
vond springen geweldig
vwat de foto's betrefd vind ik zelfs dat veuli meer talent heeft als mams
leuk ding !
Maar die heb je zeker nog niet klinisch en rontgenologisch laten keuren?