Ultime @ work: mooiste winnaar ooit!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ultime @ work: mooiste winnaar ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:03

Ik sluit me aan bij de rest, wat een onwijs interessant topic ik wist niet dat er zoveel doordachte foefjes aan het tuig van een draverspaard zaten, geweldig on te lezen echt heel leuk! Lachen
En het lijkt me idd een paardje die echt gaat als de brandweer...Wat een werkertje!

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:11

Super zeg van je paardje, is dat nou wim die haar gereden heeft?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 03:35

He grappig zeg ik werk sinds een maand of 2 op een stal en daar doen ze ook aan Sulky rijden enzo (of hoe je dat ook noemt). Tis niet hetzelfde als drafsport maarkomt dicht in de buurt Ja

Wij gebruiken in elk geval veel van hetzelfde tuig. Ja En het rijden is volgens mij ook practisch hetzelfde Ja

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:29

Ja dat is Wim ja, hij beslaat zeker bij jullie Lachen ?
( dit is het paardje dat achterop zijn bus staat, haha, dat is misschien wel grappig om te weten Lachen )

En Ultime is inderdaad een onwijs vechtertje, ze is denk ik maar 1.45/ 1.50 en ze heeft beentjes die zo dun zijn dat we het altijd spottend luciferhoutjes noemen... Van haar bouw moet ze het niet hebben, maar haar karakter maakt zoveel goed Lachen

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:00

Zo, heb even het hele topic door gelezen Haha! Super zeg, al die informatie. Ik vind die eerste foto trouwens echt prachtig!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:47

Allereerst natuurlijk proficiat met je overwinning Haha! Supergaaf!
Wat een heerlijk positief topic is het! Dank voor je uitleg, ik denk dat we allemaal een stuk wijzer zijn geworden Ja Dat van die propjes wist ik al, maar de rest was érg interessant om te lezen Ja Wat een trucjes he!

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:10

@Skitter, ik snap je opmerking niet helemaal (lees: mijn mond viel bijna open van verbazing). Is sulky rijden dan niet hetzelfde als drafsport en wat zijn de verschillen dan?

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:29

Ik vindt die aktie foto ook wel heel erg gaaf hoor !!!! Maar dat koppie is idd priceless.

Gaaf dat je zo veel uitleg geeft. Als ik zo iets zie denk ik ook altijd, wat hangt er toch allemaal aan en in. Maar nu weet ik het een beetje.......

Lijkt me errug ingewikkeld optuigen !!! Haha! Haha!

Charelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:57

Gaaf paard! en hele goede uitleg Lachen
Mijn moeder heeft ook een Draver gehad (Praat ik over 20 jaar geleden ofzo Knipoog )
Misschien heb je wel eens van hem gehoord.. : Way Jewel Laaren Haha!
Succes verder! Lachen