lekenlinge schreef:[wauw! hij is helemaal cool en als je zo doorgata met trainen krijgt hij vanzelf spiertjes

hij is prachtig. alleen niet teveel en te streng in zn mond (2e foto) maar dat is maar n moment opname dus miss was het net in een ophouding en zo erg wassut ook weer niet. maar men.. wat een prachtig beest heb je! amazing. ik ben er lang verliefd op geweest, maar nu zijn het toch echt de holsteiners:P
ik spring alleen maar vandaar. maar deze zorgt toch weer voor opbloeiende liefde, echt hij is zo prachtig mooi HELEMAAL cool gewoon(L)
Anda's kunnen ook best springen
Ik heb wel eens 1.10m gesprongen met de moeder van Benisero, en van de week 1m met een andere merrie. Maar voor de sport is een Holsteiner oid wel een beter keuze idd.
cloris schreef:De oudere benaming voor de keertwending wordt ook wel een stap-pirouette genoemd hoor dus zo stom is/was het niet alleen tegenwoordig kent bijna niemand dat meer
Leuk dier zeg! wat meer spieren erop, rustig eraan trainen want die Spaanse paarden doen graag lastige oefeningen makkelijk maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook de juiste oefeningen zijn, houd het simpel in de opbouw van de training

Dat van die stap-pirouette wist ik zelf ook niet, maar mijn Nederlands wil soms niet erg mee, dus dan vertaal ik het maar het meest logisch
Klopt dat de PRE's graag moeilijke oefeningen doen. Van mij hoeft dit op dit moment nog niet zo, en ik heb dat ook tegen de eigenaar gezegd. Hij laat me nu wat meer vrij met hem, en ik hoop dat dat positief gaat werken 
vera23 schreef:Ohh wat leuk gaaf beest..

ik heb daar ook gereden op die hengsten daar wilde een paar jaar terug bijna 1 kopen maar vond ze toch te klein
super leuke stal saar en ik kan me die man volgens mij ook nog wel herrinneren

ziet er goed uit

Wat leuk! De paarden zijn idd niet erg groot, Benisero meet ongeveer 1.63m. Brasil (zijn vader, die ken je vast nog wel) is de vader van de meeste paarden en die meet maar 1.58m. En Vicente is nog steeds dezelfde 
DinkeyGirl schreef:Hej wat grappig, ik dacht de stal al te herkennen maar na de opmerking van Lobke wist ik t zeker

Ik heb daar vlakbij gewoond (Albir) en we zijn er bijna 2 jaar geweest, heb op de stal waar ik werkte ook mijn droompaard gevonden en uiteindelijk mee terug naar NL genomen. Ik heb een hele leuke tijd gehad daar maar had altijd enorme heimwee dus vandaar dat we uiteindelijk zijn teruggegaan.
Benisero en Furia ken ik nog wel, jij en Benisero zijn een leuke combi dus ik hoop voor je dat het allemaal doorgaat!
Wat leuk, ik kom vaak in Albir. Heb je op een stal daar in de buurt gewerkt dan?
Bedankt, ik hoop ook dat alles goed zal verlopen 
Blue_Dreamer schreef:Heeft'ie serieus zo lang stil gestaan? Is namenlijk niks van te zien, hoe die loopt! Vind 't echt knap! Zo lekker doorgaan, want je bent op de goede weg;)
Jep, heel lang. Het is ook absoluut níet te merken aan hem. Net alsof hij gewoon dagelijks gereden werd. Dankje