En over het zadel.. dat is een nieuwe wintec 2000 de zadelmaker is geweest.. en zolang die goed ligt blijft ie ook dus misschien wel voor eeuwig
Dit aangezien de eigenaresse alleen recretief met hem gaat rijden... En om nog maar weer op dat druk rijden terug te komen.. Ik weet heus wel van mezlef of ik druk rij of niet en dit heeft verder niks te maken met hoe ik normaal ben.. kan heel druk zijn maar ook heel rustig.. en met rijden ben ik dus ook rustig.. Rij al 15 jaar heb m eigen pony in iets meer dan een jaar naar t Z gereden, heb allerlei soorten/maten/rassen/leeftijden gereden dus ik weet echt wel wat ik doe..
De gene die ik ken zijn allemaal lekker rustig. En idd de meeste kruisingen staan er om bekend dat ze fel en wakker zijn. Zoals al eerder is gezegt, arabieren worden snel in een hokje geplaatst, meestal is dit niet zo. Bokriempje is ook niet altijd zo alles hoor... dat word hier overschat zeg. Je hebt jonge pony's die minder bokken als volwassen paarden. De mijne had nog nooit gebokt en die had ik ook als 3 jarige uit de wei geplukt, even grof weg gezien. Als het met een jonge pony verplicht moet zijn moet dat net zo goed bij elke pony.