Libera schreef:Haha vind t wel humor om dat ding nou uitgerekend "beauty" te noemen
Het is fijn als er wel respectvolle berichten worden geplaatst, zonder onnodig te kwetsen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Libera schreef:Haha vind t wel humor om dat ding nou uitgerekend "beauty" te noemen
aerdenhout1 schreef:Ticcie...neem les...leer paardrijden en neem iets aan van mensen die het al veel langer in de paarden zitten! Al je antwoorden zeggen mij n.l al genoeg. En voor alle 15, 16, 17 jarige die het wel goed doen...en die zijn er NATUURLIJK OOK... sorrie!! ( maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel hoop ik! )
Lauraapje schreef:Jou zou ik ook weleens op dit paard willen zitten.
Want jij weet toch ALLES beter?!
paardrijden is ook dat je kan blijven zitten op je paard hoor.
Dan zou de hele wereld wel kunnen rijden 

JoyCiej007 schreef:Lauraapje schreef:Jou zou ik ook weleens op dit paard willen zitten.
Want jij weet toch ALLES beter?!
paardrijden is ook dat je kan blijven zitten op je paard hoor.Dan zou de hele wereld wel kunnen rijden
Paardrijden is juist 100x meer dan alleen erop blijven zitten en beetje 'sturen'... Sorry hoor, maar vind dit nogal een domme opmerking
Edit; quote wat korter gemaakt.
aerdenhout1 schreef:Ticcie...neem les...leer paardrijden en neem iets aan van mensen die het al veel langer in de paarden zitten! Al je antwoorden zeggen mij n.l al genoeg. En voor alle 15, 16, 17 jarige die het wel goed doen...en die zijn er NATUURLIJK OOK... sorrie!! ( maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel hoop ik! )
als je goed leest, is je ópmerking dom, da's wat anders als dat ik zeg 'Jíj bent dom'....horsiegek schreef:Ik ben het helemaal eens met de mening van JoyCiej007! Wat een geweldige opmerkingen! Het is dat het er al stond anders had ik hetzelfde gezegd
JoyCiej007 schreef:als je goed leest, is je ópmerking dom, da's wat anders als dat ik zeg 'Jíj bent dom'....
lezen is ook een kunst...

? Lauraapje schreef:aerdenhout1 schreef:Ticcie...neem les...leer paardrijden en neem iets aan van mensen die het al veel langer in de paarden zitten! Al je antwoorden zeggen mij n.l al genoeg. En voor alle 15, 16, 17 jarige die het wel goed doen...en die zijn er NATUURLIJK OOK... sorrie!! ( maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel hoop ik! )
En trouwens kijk maar eens naar dit topic.
viewtopic.php?f=10&t=789214=url
Dit meisje kan zeker wel rijden!
Lauraapje schreef:aerdenhout1 schreef:Ticcie...neem les...leer paardrijden en neem iets aan van mensen die het al veel langer in de paarden zitten! Al je antwoorden zeggen mij n.l al genoeg. En voor alle 15, 16, 17 jarige die het wel goed doen...en die zijn er NATUURLIJK OOK... sorrie!! ( maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel hoop ik! )
En trouwens kijk maar eens naar dit topic.
viewtopic.php?f=10&t=789214=url
Dit meisje kan zeker wel rijden!
Citaat:Hoevaak moet er niet op bokt benadrukt worden dat een paard inrijden wat anders is dan een paard gewoon ríjden...? Het zijn geen machine's...
Hedwig18 schreef:je hebt al meer genoeg rijtechnisch commentaar gehad dus daar waag ik mij niet aan. Vind het een prachtige pony die met wat meer bespiering haar naam zeker waardig is.
@naadje24: als je iemand op zijn grammatica afrekent moet je zelf ook geen spel en typfouten maken he?
JoyCiej007 schreef:@ Helina0611:
Als je 'opbouwend commentaar' of kritiek, tips, adviezen of wat dan ook geeft, en de TS doet daar wat mee, dan reageer ik al heel anders.
Maar deze TS geeft duidelijk tekennen dat ze het allemaal beter weet, dat ze toch geen les gaat nemen, dat er toch geen ander zadel komt...
Kortom; wij geven tips/commentaar hoe je het ook wilt noemen, maar zij doet daar niets mee, terwijl dit allemaal júist in het belang is van haar en haar paardje...
Als zij na 10x de reactie 'je zadel past niet en ligt te ver naar voren' had gezegd 'ja, inderdaad, da's waar, bedankt, ik zal er even naar laten kijken, of ik zal kijken of ik zadel kan omruilen oid...'
dan is het anders dan iemand die zegt 'ja maar dat is te duur, ja maar ik kán niet naar les'...
Vind dat toch wel een heel belangrijk verschil.
Op AR komen we vaak foto's of topics tegen waarbij pony's op de meest beroerde manier aan een wagen geknupt zijn, tuig helemaal verkeerd. Als wij dan netjes zeggen dat het tuig niet goed is, en de TS blijft maar volhouden 'dat het niet anders kan, dat het wél goed zit, dat de aanspanning wél veilig is' etc. ja sorry, maar dan hebben wij er ook genoeg van.
Hoop dat je mijn punt ook beetje snapt.... Dit meisje zal prima kunnen rijden, dat bewijzen die foto's met die haflinger wel.
Alleen; op déze pony rijd zij een stuk minder goed/vriendelijk/eerlijk etc.