avanti4ever schreef:ik zie geeen foto's ?
???? dan ben jij de einigste volgens mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
avanti4ever schreef:ik zie geeen foto's ?

Sorry had ok al geklikt op de letters afbeelding en dan gaat ie laden maar zie ik nog niks

Arm hengstje in het roze haha..
Het broekje wat ze aan heeft vind ik het probleem nog niet zo, de fietshelm ook nog niet zo zeer, hij zal toch ook gekeurd zijn en beschermen tegen vallen op het hoofd, en asfalt is heel wat harder dan het zand van je bak! De laarsjes vind ik minder, maar je bent er achter aan en ik ben blij dat je wat doet met de kritiek die je krijgt 
* Ze staan ook in de Penny, bij Ooteman aangeboden
* Overigens verschrikkelijk dat ze ook in Cob verkrijgbaar zijn ( de hoofdstellen ) Bah ik moet er niet aan denken dat mijn pony met zo'n hoofdstel rondloopt, maargoed, mijn smaak.
!
! 
bispax schreef:ok Cassidy das waar .....maar wanneer kan jij me garanderen dat er niks kan gebeuren
m`n oudste zoon toen 6 jaar heeft rijlessen genomen , ging prima de basis kon hij redelijk toen mocht hij los in de groep ...neem aan dat hij wist wat hij deed toch !!! nou m`n kind viel met een smak tegen de schutting in galop ....
dan denk je toch ook van ok hij zal wel weten of het een makke pony is en een geschikte pony voor hem is ...
dus niet nou dat heb ik liever dit , ze zijn al 3 jaar bij elkaar ...samen op gegroeid ...samen grondwerk , samen vden , mennen etc etc we weten wat voor vlees in de kuip hebben om zo te zeggen

Citaat:een body protetor zou fijn zijn hebben ze die dan ook in kleine maten ? ze is net een meter groot ...
Cassidy schreef:bispax schreef:ok Cassidy das waar .....maar wanneer kan jij me garanderen dat er niks kan gebeuren
m`n oudste zoon toen 6 jaar heeft rijlessen genomen , ging prima de basis kon hij redelijk toen mocht hij los in de groep ...neem aan dat hij wist wat hij deed toch !!! nou m`n kind viel met een smak tegen de schutting in galop ....
dan denk je toch ook van ok hij zal wel weten of het een makke pony is en een geschikte pony voor hem is ...
dus niet nou dat heb ik liever dit , ze zijn al 3 jaar bij elkaar ...samen op gegroeid ...samen grondwerk , samen vden , mennen etc etc we weten wat voor vlees in de kuip hebben om zo te zeggen
Als ze elkaar van kindsbeen af aan kennen, en de voorbereiding met grondwerk ook goed is geweest, het paard een basis kent met mennen, is de eerste stap naar dat gewicht in het zadel ook makkelijker. En een val van een shet, met goede bescherming, hoeft echt niet verkeerd aan te komen, maar kan wel voor angst/paniek/weerstand/spanningen bij de ruiter zorgen. Zoveel dat ze er niet meer opstappen.
En een paard die weet dat hij een ruiter er af kan krijgen (ongeacht of het nu een shet is of een grotere pony/paard) is dus een echt probleem. En bij een shet nog eens extra, omdat jij of een gevorderde persoon er niet opkan om de fout weer even recht te zetten. Er zijn genoeg shetjes te koop waarbij het inrijden niet goed is gedaan en die iedere ruiter er af krijgen...en ik durf te beweren dat dat negen van de tien keer te wijten is aan een verkeerde start.
...
heel leuk bij zo`n hengst en dan zo`n roze setje
hihi!

wow! zoveel roze! Hoef niet te vragen wat haar lievelings kleur is!
hoe hard dat ook mag klinken