Talonius schreef:abcde schreef:ik ken dit paard, iemand heeft hem een tijdje op de molenkamp in nootdorp gereden, ze had toen nog 2 hengsten vd eigenaar staan.
bij jouw ziet het er goed uit!
succes ermee
Klopt, hij heeft daar een aantal jaar geleden gestaan toen hij nog in het bezit was van de fokker (TP uit Rockanje) Ongeveer 4 a 5 jaar geleden is hij overgenomen door Fam. Kruithof waarvoor ik hem rijd. Ik kwam onlangs nog oude foto's van hem tegen hier op bokt en moet zeggen dat hij er toen echt heel anders uitzag. Het is alleen zo jammer dat hij in het verleden met harde hand is gereden, maar ik kan hem nu grotendeels op m'n pinken rijden, maar het is een hoop werk geweest. Ik rijd liever een jong paard in, dan een verreden paard weer omscholen. Maarja, is ook een uitdaging en het gaat gelukkig de goede kant op.
weet wat je bedoeld, hij werd niet met een zachte hand reden, en er zat toen ook niet echt uitstraling in, zag laasts ook de gave schimmelhengst die er toen ook stond .
die zag er ook erg goed uit.(weet je welke ik bedoel?)
Jullie laatste foto stond ook weer in de laatste Peerd & Spul, leuk! Talonius' halfbroer Teun vind ik ook heel mooi, trouwens.
(daarvoor hebben ze geen WPN`er gekocht!), maar vaak heb ik nog gelijk ook en beseffen mensen zelf niet wat voor achtergrond hun paard heeft
. 
maar we zijn wel al bezig met wat voorbereiding voor het M1