Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VValar schreef:...Het achterliggende verhaal van de blessure ontgaat mij een beetje, ik neem aan dat jij hem ook al voor die tijd uitbracht? Maar zeker een super leuk debuut weer na je blessure met hele mooie punten...
djodjodjo schreef:... Ik weet verder niet je verhaal, over de blesure enzo, maar toch klinkt het nu helemaal super...
Riss schreef:...Ik ken het hele verhaal van zijn blessure niet, maar wat knap dat je zo in een korte tijd, zo geweldig twee proeven kunt rijden dat je twee keer de eerste prijs mee sleept...
Zeabiscuit schreef:Gaaf hoor. Begreep het verhaal om de blessure ook niet helemaal. Dacht nog, bij mij mogen ze ook best een trailer met zo een paard erin neerzetten!
Caye schreef:...maar snap ut moreel van het verhaal niet echtis het jou paard?? of verzorg paard????
_Judith schreef:Wat super zeg! Lees ik er nu over heen, Is hij nu van je eigen?
Barbara_m schreef:Haha, Kate je had het er pas nog over dat Anous vast iets raars uit zou halen bij jullie rentree.
Heel knap gedaan! We spreken elkaar doeg.
avaluna schreef:Wat ben jij verrast door de hele club!
Is boffen met zo'n vrienden en paard!
Geniet er maar lekker van!
SaskiaKur schreef:Veel succes met de komende wedstrijden en hou ons op de hoogte met deze kanjer!
ikkemetwikke schreef:wat een gave verassing!
jij moet een bijzonder persoontje zijn,als mensen zoiets voor je organiseren