Valar (v. Flemmingh) @ de Pavo cup

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

Re: Valar (v. Flemmingh) @ de Pavo cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:21

trudydejong schreef:
Geweldig!!!
Eerste geef je aan dat je van een aantal foto's niet kunt zeggen of hij nu wel of niet ontspannen is, en vervolgens ga je zelf ook je mening geven aan de hand van de foto's en van de wedstrijden waar je hem hebt zien lopen!!
Beetje tegenstrijdig dus!

Ik geef mijn mening niet over foto's van wedstrijden. Ik geef mijn mening over momenten waarop ik hem in levende lijve heb zien lopen. Dus niet van foto''s!!!!

VValar schreef:
Foto's geeft ze geloof ik geen commentaar op over de (ont)spanning, toch? Ze geeft alleen aan dat bij spanning ik iig geen 65 pnt had gescoord

Ik geef inderdaad geen commentaar op de spanning of ontspanning op de foto's. Ik geef ook alleen maar te kennen dat je met veel spanning in ieder geval naar mijn mening geen 65 punten had gereden.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:39

Oke Oke, dan heb ik het verkeerd begrepe.
Ik zag toch weer een reactie op spanning/ontspanning en werd er een beetje kriebelig van. Zoals velen denk ik.

Ik vind het ook echt een heel knappe prestatie hoor 65 punten! En ik begrijp ook dat Ermelo best leuk lijkt (had mij ook leuk geleken Knipoog)

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 10:43

Oh haha ik dacht dat jij ook wilde zeggen dat Valar spanning en stress had en met open neusgaten de baan door sprong Clown Gelukkig maar dat we elkaar verkeerd begrepen!

Ja Ermelo had leuk geweest. Maar nu moeten onze paarden zichzelf maar in de sport bewijzen. Gaan jullie trouwens ook naar de regio?

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:47

VValar schreef:
Oh haha ik dacht dat jij ook wilde zeggen dat Valar spanning en stress had en met open neusgaten de baan door sprong Clown Gelukkig maar dat we elkaar verkeerd begrepen!

Ja Ermelo had leuk geweest. Maar nu moeten onze paarden zichzelf maar in de sport bewijzen. Gaan jullie trouwens ook naar de regio?

Nee joh Gekkieee, ik had onderstaande al een keer in je topic gepost:
trudydejong schreef:
Ik geloof dat jij toch met hele andere ogen naar deze foto's kijkt dan de rest!

Heb jij ooit wel eens een paard zien ontspannen tijdens het rijden? Nou, dan krijg je echt wel dit beeld! Paarden accepteren het bit en gaan schuimen. Paarden zijn geconcentreerd en alleen met de ruiter bezig, dan ontspannen ook de oren en dan gaan ze er zo bij liggen. Paarden waarbij de oren recht op staan, zijn attent en horen van alles wat er om hun heen gebeurt. Zoals je op deze foto's kunt zien is dit paard op en top met de ruiter bezig!!

Ja, Veraine heeft zich inderdaad ook geplaatst voor de Regio kampioenschappen van het L1. Dus nog geen Ermelo in haar geval, mocht ze door zijn gegaan, haha.
Maar dit is al een hele ervaring!

nathalie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:10

Leuke foto's VValar, jammer dat je niet door bent, maar toch goede punten en een goede leer voor het paard!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 15:14

Wat leuk dat Veraine zich ook geselecteerd heeft voor de regio. Wanneer is die in jouw omgeving? En heeft ze al genoeg punten voor die L2?

Dank je nathalie16. Zeker weer een ervaring rijker Knipoog

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:43

11 augustus in Heerjansdam.
Nee, ze heeft nu 9 punten. Maar ze heeft ook nog maar gestart op 4 L1 wedstrijden, dus wat dat ten gaat was het super dat ze hier aan mee mag doen.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:23

ahh joh;) sommige weten niet wat een ONTSPANNEN AANSPANNING is.

over die concurrentie.. als je bijv bij Vedi vidi vici in de baan rijdt dan valt al gauw elk paard in het niets Frusty

Met onze pony's Haha! gaat het gelukkig allemaal erg goed !

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:26

Netjes zeg Haha!

Leuk paard Vork

rosaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:27

ziet er zeker goed uit
erug mooi paard