Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

houding aannemen....
Kwaidie schreef:Ik ben een negatieveling, die alles verkeerd ziet en oppikt!
Picassox schreef:Het ziet er niet verkeerd uit, jammer van de lage jurypunten.
Je weet wel waar je aan kunt werken lijkt me, en dat is verstandig om te overleggen met je instructrice. Heel veel succes hoor!

Je bént tenminste Z1, en dat kunnen vele hier op Bokt.nl niet zeggen hoor. Je komt niet zomaar in het Z.

Dat houdt je toch altijd, maar je bent niet zomaar Z, dat is één ding dat vast staat.
en je moet je echt niet minder voelen dan paarden met super bewegingen hoor, zoals ik hier zie op de foto's kan die van jou ook toveren met zn achterbeentje! En gewoon rijden alsof je Anky bent, ookal heb je geen Salinero onder je kont.. Veel succes verder!! 

Citaat:En alweer de houding aannemen....
Volgens mij WIL je gewoon niet inzien dat wij het hier allemaal goed bedoelen!
In plaats daarvan trek je je terug in de slachtofferrol en probeer je mensen woorden in de mond te leggen en verdraai je iemands woorden. Je kunt overduidelijk niet tegen kritiek, hoe goedbedoeld ook.
Nou prima, ook goed. Om jou blij te maken:
Je bent een fantastische ruiter en ik zou willen dat ik zo goed op mijn paard zat als jij dat doet! Ik ben jaloers op je foto's en als ik jou was zou ik ze allemaal uitvergroten! Je paard is geweldig!!!!
Dit is overduidelijk wat je wilt horen... dus dan krijg je het.
En voor de rest:
CharlyBrown schreef:Citaat:En alweer de houding aannemen....
Volgens mij WIL je gewoon niet inzien dat wij het hier allemaal goed bedoelen!
In plaats daarvan trek je je terug in de slachtofferrol en probeer je mensen woorden in de mond te leggen en verdraai je iemands woorden. Je kunt overduidelijk niet tegen kritiek, hoe goedbedoeld ook.
Nou prima, ook goed. Om jou blij te maken:
Je bent een fantastische ruiter en ik zou willen dat ik zo goed op mijn paard zat als jij dat doet! Ik ben jaloers op je foto's en als ik jou was zou ik ze allemaal uitvergroten! Je paard is geweldig!!!!
Dit is overduidelijk wat je wilt horen... dus dan krijg je het.
En voor de rest:
echt belachelijke reactie dit, heel onaardig.
Als(o.a.) jij nou eens op een vriendelijke manier kwaidie er op attent had gemaakt, dat haar houding op wat punten verbeterd kunnen worden, was dit helemaal niet zo uit de hand gelopen.
Citaat:Ik weet nu heel goed wat eraan schort...haha!

. Ik zeg, ga er mee aan de slag en het komt zeker wel goed.