pharagirlke schreef:anneliesdj schreef:Als je al zo begint...
Normaal nederlands schrijven mag ook wel, dat leest wat makkelijker.
De volgende keer moet je je martingaal wat strakker doen tussen haar benen, hij hangt gevaarlijk ver door, als ze een bokkesprong maakt kan ze d'r met een been in blijven hangen.
Verder wel een leuk paard maar ik zou haar iets hoger instellen, op de 2 foto's die ik kan zien hangt ze met d'r hoofd bijna tussen haar benen.
Dat had ik nou net níet gezegd in dit geval eerlijk gezegdals ze die verrekte elastiek op enigzins normale lengte zou doen, zodat het paard op een enigzins mogelijke manier zou kunnen lopen hing die martingaal nl precies goed
Ik zie ook net dat er een elastiek aan hangt, dat is dus ook de reden waarom het paard zo diep loopt, die mag wel een stuk losser.
En ik bedoel niet dat de martingaal strakker moet maar dat de lus tussen de benen verdwijnt, dus dat ze de stop wat verder aandrukt naar beneden.
Een martingaal en elastiek er samen aan heeft ook weinig nut, een van beide is genoeg en als ik je mag adviseren; haal het elastiek eraf.
als ze die verrekte elastiek op enigzins normale lengte zou doen, zodat het paard op een enigzins mogelijke manier zou kunnen lopen hing die martingaal nl precies goed 

Ze heeft een aantal tips meegekregen en ik heb het ide dat ze daar ook echt wat mee wil gaan doen.
.