wat denken jullie van mijn pony?¿

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Kelly

Re: wat denken jullie van mijn pony?¿

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:49

_tumsalover_ schreef:
Farouche schreef:
leuke pony denk ik, maar je traint haar M typ je, maar waarom loopt ze niet nagevelijk dan?

ze loopt op die foto's niet nagevelijk ik zal wel ff foto laten zien dat ze nagevelijk loopt

Afbeelding

ik kan het ook zo met bijzet..

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 11:50

dan niet

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:52

leuk paard maar geloof mij neem de tips van de mensen aan !

Anoniem

Zou ik de bijzet even groen tekenen

Je ziet hem gewoon vanuit het bit naar je singel lopen, als je teugels zo los hangen kan je geen "wilde" pony rijden.

Celiien

Evelijn schreef:
Tumsalover... en toch is het verstandig om te leren luisteren/lezen ipv je eigen gelijk te willen halen. Met dit soort uitspraken wordt je toch niet gelooft en krijg je alleen maar meer opmerkingen. Want wat je vertelt en laat zien is gewoon ongeloofwaardig.
We willen allemaal best geloven dat je veel plezier hebt met die pony. Maar M-nivo en 1,20 springen Dromen

amen Afgod Afgod ik rkijg er alleen maa rmelige buien van Vork

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 11:54

ze is niet wild als ze je eenmaal vertrouwd doet ze alles voor je oke jullie mogen denken dat het een bijzet is maar dat is het niet

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:55

Goh, waarom vind ik de laatste tijd zoveel van dit soort topics..., ik kan er wel om lachen, heel erg zelfs!! Haha! /Neemt niet weg, dat de TS iets jonger is dan de meeste andere Bokkers die reageren in dit topic. Misschien moeten wij ons een beetje verplaatsen in de '(penny)leefwereld' van de TS. Haha! Haha! De topicstarter zal de waarheid moeten vertellen, je rijdt M of je rijdt het niet, de pony is van jouw, of de pony is dat niet, je springt 1.20m. of je springt het niet. TS, plaats correcte info. Ik kan me (bijna) niet voorstellen dat je met deze pony 1.20m. springt. Zet dan ook niet in je beginpost (bij een sprongetjes van 30cm.) dat je normaal 1.20m springt. Het is toch geen probleem om foto's te plaatsen waarop staat dat je laag springt? Het gaat erom hoe je springt, techniek, houding en zit zijn belangrijker dan de hoogte. Wat betreft je handen, meer ontspannen, rijd met je been, niet met de hand. Succes verder en ik blijf genieten van dergelijke (penny) topics! Clown

TS: Neem les, blijf oefenen en plaats nieuwe foto's op Bokt. Veel plezier met je manege-/ verzorgpaard!

Celiien

_tumsalover_ schreef:
ze is niet wild als ze je eenmaal vertrouwd doet ze alles voor je oke jullie mogen denken dat het een bijzet is maar dat is het niet

we denken het niet, het is zo

je kan het beter toegeven, want je word steeds minder geloofwaardig, zoals andere mensen ook al zeggen

en je spreekt jezelf tegen..

Anoniem

Laat dan foto's zien dat je zonder bijzet rijd. Dan heb je bewijs! Duidelijke foto's van in een buitenbak. Daar is het licht teminste goed.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:56

Tijgertje86 schreef:
Goh, waarom vind ik de laatste tijd zoveel van dit soort topics..., ik kan er wel om lachen, heel erg zelfs!! Haha! /Neemt niet weg, dat de TS iets jonger is dan de meeste andere Bokkers die reageren in dit topic. Misschien moeten wij ons een beetje verplaatsen in de '(penny)leefwereld' van de TS. Haha! Haha! De topicstarter zal de waarheid moeten vertellen, je rijdt M of je rijdt het niet, de pony is van jouw, of de pony is dat niet, je springt 1.20m. of je springt het niet. TS, plaats correcte info. Ik kan me (bijna) niet voorstellen dat je met deze pony 1.20m. springt. Zet dan ook niet in je beginpost (bij een sprongetjes van 30cm.) dat je normaal 1.20m springt. Het is toch geen probleem om foto's te plaatsen waarop staat dat je laag springt? Het gaat erom hoe je springt, techniek, houding en zit zijn belangrijker dan de hoogte. Wat betreft je handen, meer ontspannen, rijd met je been, niet met de hand. Succes verder en ik blijf genieten van dergelijke (penny) topics! Clown

TS: Neem les, blijf oefenen en plaats nieuwe foto's op Bokt. Veel plezier met je manege-/ verzorgpaard!

haleluja! Knipoog

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 11:56

oke maar dat was met de springwedstrijd kan ik er wat aan doen dat we niet hoger mochten

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:57

gadver, ik wordt hier misselijk van, laat dit kind gewoon met rust, laat haar genieten met die pony, niet iedereen heeft de luxe van een eigen paard (en zijn we niet allemaal begonnen als "penny"). Hoe kan ze haar pony aan de teugel dwingen als haar teugel loshangt. Tumsa, geniet van jouw pony en trek je niets aan van die zeurkousen. Fijn dat iedereen er zoveel verstand van heeft en wat maakt het in godsnaam uit in wiens eigendom die pony is. Geef gewoon tips hoe het beter kan en loop niet af te zeiken.

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 11:58

dank je wel piezze
dat is nou iemand die mij WEL gelooft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:00

_tumsalover_ schreef:
dank je wel piezze

Ze zei dat ze gek werd van dit gezeur, niet dat ze je gelooft Clown

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:01

ik heb een foto waarop hij belicht is.. daarop zie je duidelik een bijzet..

wacht even uploaden;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:03

__Marloes schreef:
_tumsalover_ schreef:
dank je wel piezze

Ze zei dat ze gek werd van dit gezeur, niet dat ze je gelooft Clown

Amen Vork

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:04

_tumsalover_ schreef:

Ik ge met de rest mee, maar als het geen bijzet is, houd jij je handen dan ook bij je singel? Sigaar

Afbeelding
Heb de foto wat lichter gemaakt, je ziet gewoon dat hij van de singel door het bid naar ja hand gaat, maargoed.
Ik vind het er erg gespannen uitzien en zeker geen M

Edit: je moet niet boos zijn op ons, wij proberen je alleen te helpen

Tijgertje86

_tumsalover_ schreef:
oke maar dat was met de springwedstrijd kan ik er wat aan doen dat we niet hoger mochten

TS: Hoogte zegt weinig (zoals ik al eerder zei). Werk eerst aan je zwakke punten, dan pas kunnen de balkjes omhoog. Zoals het er nu op de foto's uitziet, lijkt 1.20m. mij veel te hoog gegrepen.

Cynn
Fotograaf

Clienn schreef:
ik heb een foto waarop hij belicht is.. daarop zie je duidelik een bijzet..

wacht even uploaden;)

Ik had hem ook wat lichter gemaakt, zie je idd duidelijk bijzet..

Celiien

Afbeelding

geen bijzet he Clown

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:06

Tijgertje86 schreef:
_tumsalover_ schreef:

TS: Hoogte zegt weinig (zoals ik al eerder zei). Werk eerst aan je zwakke punten, dan pas kunnen de balkjes omhoog. Zoals het er nu op de foto's uitziet, lijkt 1.20m. mij veel te hoog gegrepen.

Idd je pony kan misschien wel 1.20 springen, maar jij niet..

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:06

Ik geloof het ook niet echt ... sorry TS. Eerlijkheid duurt het langst.
Wel een mooie pony ... wat voor ras is hij, of heb ik daar overheen gelezen? *arabier?*

OP

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:07

Tijgertje86 schreef:
_tumsalover_ schreef:

Idd je pony kan misschien wel 1.20 springen, maar jij niet..[/quote]
Vingers aflikken

piezze

Ik zie echt geen bijzet, volgens mij heeft ze haar rechterteugel heel slap hangen en haar linker teugel strak zitten.

waterval123

haha OP hij is zwart dus dan is het ook nog arabier en een hengst Clown
Laatst bijgewerkt door waterval123 op 10-07-07 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt