Goh, waarom vind ik de laatste tijd zoveel van dit soort topics..., ik kan er wel om lachen, heel erg zelfs!!

/Neemt niet weg, dat de TS iets jonger is dan de meeste andere Bokkers die reageren in dit topic. Misschien moeten wij ons een beetje verplaatsen in de '
(penny)leefwereld' van de TS.

De topicstarter zal de waarheid moeten vertellen, je rijdt M of je rijdt het niet, de pony is van jouw, of de pony is dat niet, je springt 1.20m. of je springt het niet. TS, plaats correcte info. Ik kan me (bijna) niet voorstellen dat je met deze pony 1.20m. springt. Zet dan ook niet in je beginpost (bij een sprongetjes van 30cm.) dat je normaal 1.20m springt. Het is toch geen probleem om foto's te plaatsen waarop staat dat je laag springt? Het gaat erom
hoe je springt, techniek, houding en zit zijn belangrijker dan de hoogte. Wat betreft je handen, meer ontspannen, rijd met je been, niet met de hand. Succes verder en ik blijf genieten van dergelijke
(penny) topics!
TS: Neem les, blijf oefenen en plaats nieuwe foto's op Bokt. Veel plezier met je manege-/ verzorgpaard!