Verder, bedankt weer voor de reactie's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sterre2000 schreef:Ik zal de hindernis nog wel een keer neerzetten en er een foto van maken als ik ernaast sta... Misschien dat jullie me dan geloven..
MelOdYs_Star schreef:Sterre2000 schreef:Ik zal de hindernis nog wel een keer neerzetten en er een foto van maken als ik ernaast sta... Misschien dat jullie me dan geloven..
Ik heb al gereageerd hier en ik neem jouw woorden niet in twijfel. Als jij zegt dat dat 1.60 is. Is dat zo. Ik vind het jammer dat je jezelf moet bewijzen. Omdat er mensen zijn die eraan twijfelen. Want jij weet dat het waar is toch. Dat zou inprincipe genoeg moeten zijn. Maar dat is mijn mening.
.
maar het ziet er super netjes uit hoor !

blacky4life schreef:het lijkt mij echt geen 1.60
blacky4life schreef:het lijkt mij echt geen 1.60
(moet waarsch toch werken maargoed, vind het altijd wel gezellig
)
Super voorruitgang hebben jullie geboekt samen
Sterre2000 schreef:blacky4life schreef:het lijkt mij echt geen 1.60
Zucht..

Midnight16 schreef:Waar kun je die meetlatten voor op je computer downloaden?![]()
Als de Ts zegt dat het 1.60 M is dan neem je dat toch gewoon aan. Liegen om centimeters is dacht ik toch nog altijd een mannen eigenschap![]()
@Lieke: Doe het je niet na hoor meidSuper voorruitgang hebben jullie geboekt samen
.. Is ook de bedoeling.. Mooie opmerking trouwens
.. Haha 
verder komt ie er goed overheen ik vindt het een super combinatie en jij ehbt een mooie zit!

vind ik ook. Zie niet in waarom je erover zou liegen, dan hou je jezelf alleen maar voor de gek.Citaat:Alleen ik vind het flauw dat er zo aan getwijfeld wordt