. Maar hij wordt met de dag knapper,en wat heeft hij aanleg voor de wat zwaardere oefeningen! Vind de galopfoto,richting arbeidspirouette ook erg stoer. En inderdaad,het vlakke volbloedbeentje kan al aardig omhoog. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar hij wordt met de dag knapper,en wat heeft hij aanleg voor de wat zwaardere oefeningen! Vind de galopfoto,richting arbeidspirouette ook erg stoer. En inderdaad,het vlakke volbloedbeentje kan al aardig omhoog. getup schreef:Om maar met je onderschrift te spreken: beter laat dan nooit. Hoop van de week zulke mooie foto's van jouw paard te kunnen laten zien.deze had ik nog niet gezien. Maar hij wordt met de dag knapper,en wat heeft hij aanleg voor de wat zwaardere oefeningen! Vind de galopfoto,richting arbeidspirouette ook erg stoer. En inderdaad,het vlakke volbloedbeentje kan al aardig omhoog.
lizzymickey schreef:dank je. Vind hem zelf ook erg leuk.Heel leuk paard en ziet er echt goed uit!!

Het rijden vind ik er echt goed uit zien, geen commentaar!!mrleennn schreef:Perfect is het nog lang niet maar voor de tijd dat we bezig gaat het heel erg goed.wat een ongelooflijk mooi paard!
ziet er perfect uit! ga zo door!
Martine_m schreef:Dank je.Mooi beesje joh!! Vooral die laatste foto vind ik echt super!
pablo7 schreef:Tinus kan wel een fanclub gaan beginnen.Waauww!! Echt een suuuper mooi paardHet rijden vind ik er echt goed uit zien, geen commentaar!!
Succes verder!