Rwanda ( Groninger ) @ work voor de tweede keer !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Sanne__

Re: Rwanda ( Groninger ) @ work voor de tweede keer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:58

Hahahaha!
Sorry hoor, moest even vreselijk lachen om de reacties van Gaby! Echt heel sneu. Tikkeltje jaloers denk ik? Knipoog
Hoe oud is ze? 10?
Vind dat jij hem veel netter rijd als dat zij doet!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:25

Oke hier ook maar nog een berichtje van mij. Het is maar goed dat ik hierop gewezen ben (ik zou bemiddelaar van beroep moeten zijn met een tikkeltje emotie)

Gaby en ik hebben wat heen en weer gepmt en ze is wat volwassener geworden in haar communicatie. Ik heb wat dingen aan gehoord. Niet al haar excuses waren even goed maar volgens mij beseft ze nu wel hoe ze tegen Manon heeft gereageerd. Aangezien ik haar precies zo heb behandelt. Ik hoop echt dat Gaby wat van onze gesprekken heeft geleerd en wat rustiger zal blijven de volgende keer als zo'n discussie weer oplaait.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 23:47

Tja, alleen is Manon nu haar verzorgpaard kwijt door dit gedoe. Vind ik super sneu. Succes met zoeken naar een nieuwe meid, gaat je vast lukken!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 00:15

piezze schreef:
Tja, alleen is Manon nu haar verzorgpaard kwijt door dit gedoe. Vind ik super sneu. Succes met zoeken naar een nieuwe meid, gaat je vast lukken!

Nee is al goed ze heeft al een nieuwe Knipoog ARAB volbloed hoorde ik dr zeggen..

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 01:22

verography schreef:
Gaby en ik hebben wat heen en weer gepmt en ze is wat volwassener geworden in haar communicatie. Ik heb wat dingen aan gehoord. Niet al haar excuses waren even goed maar volgens mij beseft ze nu wel hoe ze tegen Manon heeft gereageerd. Aangezien ik haar precies zo heb behandelt. Ik hoop echt dat Gaby wat van onze gesprekken heeft geleerd en wat rustiger zal blijven de volgende keer als zo'n discussie weer oplaait.

Nou ik heb anders een lekkere volwassen PM van dr in mn mailbox staan... Rolleyes

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 08:12

wanneer gekregen? Want tegen mij doet ze nu super normaal.

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:36

Libera schreef:
verography schreef:

Nou ik heb anders een lekkere volwassen PM van dr in mn mailbox staan... Rolleyes

Ik ook. Gisteravond gekregen. Vork

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:00

Er is al een laatste waarschuwing gegeven in dit topic om ontopic te blijven.
Aangezien dat niet schijnt te lukken, komt hier dan toch een slotje.