Sorry hoor, moest even vreselijk lachen om de reacties van Gaby! Echt heel sneu. Tikkeltje jaloers denk ik?
Hoe oud is ze? 10?
Vind dat jij hem veel netter rijd als dat zij doet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
piezze schreef:Tja, alleen is Manon nu haar verzorgpaard kwijt door dit gedoe. Vind ik super sneu. Succes met zoeken naar een nieuwe meid, gaat je vast lukken!
ARAB volbloed hoorde ik dr zeggen.. verography schreef:Gaby en ik hebben wat heen en weer gepmt en ze is wat volwassener geworden in haar communicatie. Ik heb wat dingen aan gehoord. Niet al haar excuses waren even goed maar volgens mij beseft ze nu wel hoe ze tegen Manon heeft gereageerd. Aangezien ik haar precies zo heb behandelt. Ik hoop echt dat Gaby wat van onze gesprekken heeft geleerd en wat rustiger zal blijven de volgende keer als zo'n discussie weer oplaait.
Libera schreef:verography schreef:Gaby en ik hebben wat heen en weer gepmt en ze is wat volwassener geworden in haar communicatie. Ik heb wat dingen aan gehoord. Niet al haar excuses waren even goed maar volgens mij beseft ze nu wel hoe ze tegen Manon heeft gereageerd. Aangezien ik haar precies zo heb behandelt. Ik hoop echt dat Gaby wat van onze gesprekken heeft geleerd en wat rustiger zal blijven de volgende keer als zo'n discussie weer oplaait.
Nou ik heb anders een lekkere volwassen PM van dr in mn mailbox staan...