Luigie schreef:leuke foto's en leuke combi! maar hou je hem niet te veel vast?
noop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luigie schreef:leuke foto's en leuke combi! maar hou je hem niet te veel vast?
luwaniej1 schreef:Luigie schreef:leuke foto's en leuke combi! maar hou je hem niet te veel vast?
noop
Zo zit je er vaak niet recht boven.. en zoals je zegt nogal ingezakt.. Misschien een idee om er wat aan te doen ipv te roepen dat je het wel weet??
Born2BCrazy schreef:Ik weet niet hoor, maar zou af en toe sommige dingen iets voorzichtiger formuleren.
Ik doel dan m.n. op je beginpost..
er zijn de laatste tijd nogal wat topics gesloten om het feit dat er over bepaalde dingen niks gezegd mocht worden van de TS.
Ik hoop niet dat dit een topic is om te vissen naar complimenten.![]()
Er kan dan wel stoer staan van 12 wedstrijden van B naar M.. Maar zijn jullie niet té snel gegaan, té overhaast?
Ik kan me voorstellen dat het voor zowel jou als je paard wel iets té snel gaat.. Ik bedoel, je moet het ook allemaal 'verwerken'. En niet vergeten, de oefeningen 'te installeren'.
Bovendien moeten ze in het M toch wat verzamelder en opgerichter lopen..Lijkt me toch wel iets waar even wat tijd over heen gaat.. Is ook niet meer dan normaal toch?
Je hebt verder een leuk paardje..Meen ik echt!
Maar idd je houding is niet om over naar huis te schrijven..Zo zit je er vaak niet recht boven.. en zoals je zegt nogal ingezakt.. Misschien een idee om er wat aan te doen ipv te roepen dat je het wel weet??
Over dat kantelen zou ik maar niet beginnen.. Maar ik weet wel, dat je dat wel veel punten gaat kosten in de proef. Maar daar is op zich al wel genoeg over gezegd..![]()
Ik hoop dat geen brandbrieven/pm'en krijg, maar ik vind het gewoon jammer hoe je sommige dingen verwoord..dat zou imo wel iets 'vriendelijker' en 'minder arrogant' kunnen..
Zo interpreteer ik het tenminste, daarmee zeg ik niet dat het zo is, of dat jij zo bent; Maar het komt voor mij zo over..
Dat wou ik even kwijt
De woorden vissen naar complimenten en arogant passen niet echt bij mij...maar jij zou ook moeten weten dat dat vanaf achter een pc je daar niet over kunt oordelen... en over dat ik het stoer vind in 12 wedstrijden naar b naar m???? daar hoef ik toch zeker niet op in te gaan
trots en dat is heel wat anders. In me andere topics schrijf ik normaal bij commentaar mag, graag zelfs mits opbouwend zodat ik er wat aan heb, kijk maar in het topic ovder de wedstrijd zelf... Vind het een beetje jammer van je dat je zo over me oordeeld na een klein stukje tekst.. dit is nu de 4e pagina en ik heb nog niks gehoord van een mod. dat ik dingen anders moet formuleren dus dat zal ook wel meevallen... en needit is geen brandbrief meer een uitlegje snap je
Born2BCrazy schreef:Ik weet niet hoor, maar zou af en toe sommige dingen iets voorzichtiger formuleren.
Ik doel dan m.n. op je beginpost..
er zijn de laatste tijd nogal wat topics gesloten om het feit dat er over bepaalde dingen niks gezegd mocht worden van de TS.
Ik hoop niet dat dit een topic is om te vissen naar complimenten.![]()
Er kan dan wel stoer staan van 12 wedstrijden van B naar M.. Maar zijn jullie niet té snel gegaan, té overhaast?
Ik kan me voorstellen dat het voor zowel jou als je paard wel iets té snel gaat.. Ik bedoel, je moet het ook allemaal 'verwerken'. En niet vergeten, de oefeningen 'te installeren'.
Bovendien moeten ze in het M toch wat verzamelder en opgerichter lopen..Lijkt me toch wel iets waar even wat tijd over heen gaat.. Is ook niet meer dan normaal toch?
Je hebt verder een leuk paardje..Meen ik echt!
Maar idd je houding is niet om over naar huis te schrijven..Zo zit je er vaak niet recht boven.. en zoals je zegt nogal ingezakt.. Misschien een idee om er wat aan te doen ipv te roepen dat je het wel weet??
Over dat kantelen zou ik maar niet beginnen.. Maar ik weet wel, dat je dat wel veel punten gaat kosten in de proef. Maar daar is op zich al wel genoeg over gezegd..![]()
Ik hoop dat geen brandbrieven/pm'en krijg, maar ik vind het gewoon jammer hoe je sommige dingen verwoord..dat zou imo wel iets 'vriendelijker' en 'minder arrogant' kunnen..
Zo interpreteer ik het tenminste, daarmee zeg ik niet dat het zo is, of dat jij zo bent; Maar het komt voor mij zo over..
Dat wou ik even kwijt
Citaat:Zo interpreteer ik het tenminste, daarmee zeg ik niet dat het zo is, of dat jij zo bent; Maar het komt voor mij zo over..

Born2BCrazy schreef:ach weet je..never mind..
dat verwerken..dat is toch logisch? dat heeft iedereen.. je moet immers wennen aan de nieuwe klasse, nieuwe oefeningen.. die heb je al geoefend idd, maar ze moeten ook inslijpen als je snapt wat ik bedoel..
heb je topic wel even doorgelezen..maar blijkbaar de belangrijke posts dan gemist.
las nl. veel van..leuk paard..blabla..
(je hebt ook een leuk paard, even ter verduidelijking)
maar ergerde me gewoon even aan die beginpost van je..dat kan/mag toch?
luwaniej1 schreef:Over men houding wil ik niks horen