Naomie (v. Zeoliet) @ work (M) door verography

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elodie1

Re: Naomie (v. Zeoliet) @ work (M) door verography

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 21:17

Luigie schreef:
leuke foto's en leuke combi! maar hou je hem niet te veel vast? Vork

noop

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:21

Leuk paardje
Wat een modder, erg hè met dat weer
Ziet der verder netjes uit
Idd proberen wat rechter te zitten, maar commentaar geef je zelf al
Succes op de wedstrijd Knipoog

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:42

luwaniej1 schreef:
Luigie schreef:
leuke foto's en leuke combi! maar hou je hem niet te veel vast? Vork

noop

Ik weet niet hoor, maar zou af en toe sommige dingen iets voorzichtiger formuleren.
Ik doel dan m.n. op je beginpost..
er zijn de laatste tijd nogal wat topics gesloten om het feit dat er over bepaalde dingen niks gezegd mocht worden van de TS.

Ik hoop niet dat dit een topic is om te vissen naar complimenten. Bloos

Er kan dan wel stoer staan van 12 wedstrijden van B naar M.. Maar zijn jullie niet té snel gegaan, té overhaast?
Ik kan me voorstellen dat het voor zowel jou als je paard wel iets té snel gaat.. Ik bedoel, je moet het ook allemaal 'verwerken'. En niet vergeten, de oefeningen 'te installeren'.
Bovendien moeten ze in het M toch wat verzamelder en opgerichter lopen..Lijkt me toch wel iets waar even wat tijd over heen gaat.. Is ook niet meer dan normaal toch?

Je hebt verder een leuk paardje..Meen ik echt!
Maar idd je houding is niet om over naar huis te schrijven.. Bloos Zo zit je er vaak niet recht boven.. en zoals je zegt nogal ingezakt.. Misschien een idee om er wat aan te doen ipv te roepen dat je het wel weet??

Over dat kantelen zou ik maar niet beginnen.. Maar ik weet wel, dat je dat wel veel punten gaat kosten in de proef. Maar daar is op zich al wel genoeg over gezegd.. Knipoog

Ik hoop dat geen brandbrieven/pm'en krijg, maar ik vind het gewoon jammer hoe je sommige dingen verwoord..dat zou imo wel iets 'vriendelijker' en 'minder arrogant' kunnen..
Zo interpreteer ik het tenminste, daarmee zeg ik niet dat het zo is, of dat jij zo bent; Maar het komt voor mij zo over..

Dat wou ik even kwijt Vork

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 22:14

Born2BCrazy schreef:
Ik weet niet hoor, maar zou af en toe sommige dingen iets voorzichtiger formuleren.
er zijn de laatste tijd nogal wat topics gesloten om het feit dat er over bepaalde dingen niks gezegd mocht worden van de TS.

Er kan dan wel stoer staan van 12 wedstrijden van B naar M.. Maar zijn jullie niet té snel gegaan, té overhaast?
Ik kan me voorstellen dat het voor zowel jou als je paard wel iets té snel gaat.. Ik bedoel, je moet het ook allemaal 'verwerken'. En niet vergeten, de oefeningen 'te installeren'.
Bovendien moeten ze in het M toch wat verzamelder en opgerichter lopen..Lijkt me toch wel iets waar even wat tijd over heen gaat.. Is ook niet meer dan normaal toch?

Maar idd je houding is niet om over naar huis te schrijven.. Bloos Zo zit je er vaak niet recht boven.. en zoals je zegt nogal ingezakt.. Misschien een idee om er wat aan te doen ipv te roepen dat je het wel weet??

Over dat kantelen zou ik maar niet beginnen.. Maar ik weet wel, dat je dat wel veel punten gaat kosten in de proef. Maar daar is op zich al wel genoeg over gezegd.. Knipoog

Ik hoop dat geen brandbrieven/pm'en krijg, maar ik vind het gewoon jammer hoe je sommige dingen verwoord..dat zou imo wel iets 'vriendelijker' en 'minder arrogant' kunnen..
Zo interpreteer ik het tenminste, daarmee zeg ik niet dat het zo is, of dat jij zo bent; Maar het komt voor mij zo over..

Als je het topic dan ook goed had gelezen, had je gezien dat mijn paardje al Z heeft gelopen, dus geloof niet dat een M proef dan teveel gevraagt is... tevens reed ik hiervoor L2 Dus die oefeningen waren geen probleen en ja het M is nieuw voor MIJ niet voor t paard, het is dus aan mij om dingen zoals te kantelen te verbeteren. Ik heb ook maar 1 keer per maand gestart, bewust niet iedere week zodat het niet te hard zou gaan. En dat ik niet wil dat er commentaar op mijn houding gegeven wil geloof ik niet zeggen dat ik er niets aan doe?? Ik les gewoon 2 keer per week braaf hoor en ja dan word er aan gewerkt Knipoog De woorden vissen naar complimenten en arogant passen niet echt bij mij...maar jij zou ook moeten weten dat dat vanaf achter een pc je daar niet over kunt oordelen... en over dat ik het stoer vind in 12 wedstrijden naar b naar m???? daar hoef ik toch zeker niet op in te gaan Koe trots en dat is heel wat anders. In me andere topics schrijf ik normaal bij commentaar mag, graag zelfs mits opbouwend zodat ik er wat aan heb, kijk maar in het topic ovder de wedstrijd zelf... Vind het een beetje jammer van je dat je zo over me oordeeld na een klein stukje tekst.. dit is nu de 4e pagina en ik heb nog niks gehoord van een mod. dat ik dingen anders moet formuleren dus dat zal ook wel meevallen... en needit is geen brandbrief meer een uitlegje snap je Cool

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:22

Born2BCrazy schreef:

Oh G*d, waarom nou opeens weer stoer doenerij ?
En als het allemaal zo overhaast was zou ze er niet zo
snel zijn en zou het paardje het ook niet kunnen. Ik maak
het dagelijks in RL mee en zie gewoon dat het er heel rustig
en relaxt eruit ziet niets overhaast gedoe.. k geloof ook niet dat
er veel paarden zijn die ''volmaakt'' lopen en die alles al perfect
kunnen op het niveau M. Vind het eerder arrogant van jou dat je zo
iets durft uit te spreken over iemand dan de TS zelf.

Amen ! Afgod

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:26

oke dat heb ik dan even gemist.. dat van dat je paard al Z had gelopen..
maar dan nog misschien moet je het zelf wel verwerken?

en er stond niet bij dat je aan je zit werkte..
er stond immers.. dit is op concours goed voor een 7..
dus had gekund toch, dat je het zo wou laten?

enne oke ik heb misschien iets te snel mijn conclusies getrokken vandaar ook deze opmerking:
Citaat:

en ik ben heel stoer, ook zonder back-up Cool Clown
Maar daar gaat het mij helemaal niet om.. No Cheer

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 22:36

Verder in men topic staat ook dat ik aan men zit werk! Lees hem f door zou ik zeggen Tong uitsteken

Ik begrijp niet wat ik zou moeten verwerken? het enigste wat erbij is gekomen is schoderbinnenwaarts en contagalop en dit oefen ik allanger dan alleen de laatste week verzamelinf en oprichting komt dan vanzelf wel anders kun je de oefening ook niet op de juiste manier uitvoeren.

Jammer dat het zo overkomt op je, de andere bokkers van de 4 pagina's heb ik er nog niet over gehoord...

T laatste is zo klein dat kan ik niet lezen...

Maar goed over topics sluiten... als je nog iets wil zeggen graag via pb, anders gaat hij niet op slot over hoe ik mijn begin post breng maar door dit gekibbel of om het feit dat er conlusies getrokken worden zonder het topic door te lezen Knipoog

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:41

ach weet je..never mind..
dat verwerken..dat is toch logisch? dat heeft iedereen.. je moet immers wennen aan de nieuwe klasse, nieuwe oefeningen.. die heb je al geoefend idd, maar ze moeten ook inslijpen als je snapt wat ik bedoel..

heb je topic wel even doorgelezen..maar blijkbaar de belangrijke posts dan gemist.
las nl. veel van..leuk paard..blabla..
(je hebt ook een leuk paard, even ter verduidelijking)

maar ergerde me gewoon even aan die beginpost van je..dat kan/mag toch? Bloos

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 22:48

Born2BCrazy schreef:
ach weet je..never mind..
dat verwerken..dat is toch logisch? dat heeft iedereen.. je moet immers wennen aan de nieuwe klasse, nieuwe oefeningen.. die heb je al geoefend idd, maar ze moeten ook inslijpen als je snapt wat ik bedoel..

heb je topic wel even doorgelezen..maar blijkbaar de belangrijke posts dan gemist.
las nl. veel van..leuk paard..blabla..
(je hebt ook een leuk paard, even ter verduidelijking)

maar ergerde me gewoon even aan die beginpost van je..dat kan/mag toch? Bloos

Tuurlijk mag dat je vind maar wat je wild vinden.. snap er alleen geen kip van en ik heb ook geen zin om het te snappen, dan kan ik nog beter de tijd in het verwerken stoppen hahah ik denk dat ik het al verwerkt heb omdat ik de onderlinge wedstrijd vanaf april al onderling m heb gestart

ik hoef toch zeker niet op me tenen te lopen voor een beginpost??? mischien scheelt t dat als je me kent dat het niet zo bedoelt is zoals (alleen?) jij t opvat...ik weet het niet hoor....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 06:06

luwaniej1 schreef:
Over men houding wil ik niks horen

Zoals je in de regels kunt lezen zijn is dit niet toegestaan, daarom een slotje.