Ziet er ook goed uit samen

Veel plezier nog met hem, maar dat zal wel lukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vezantoe schreef:ik begrijp je reactie....![]()
maar.....
het kan me geen reet schelen of hij nou met elastiek moet worden gereden of niet, het gaat helemaal niet om het ''stiek'' maar om hoe strak hij zit!.
en ik heb er ''die dag'' niet opgelet (stom stom stom!!)
normaal let ik er wel op... en zit hij gewoon ''normaal''
hansje schreef:vezantoe schreef:ik begrijp je reactie....![]()
maar.....
het kan me geen reet schelen of hij nou met elastiek moet worden gereden of niet, het gaat helemaal niet om het ''stiek'' maar om hoe strak hij zit!.
en ik heb er ''die dag'' niet opgelet (stom stom stom!!)
normaal let ik er wel op... en zit hij gewoon ''normaal''
Dan hoop ik ooohhh zooooo sterk dat je er de volgende keer wel op let, voor de gezondheid van die pony!!!
Veel succes nog!!
"stiekem beetje jaloers op je houding"

haha ik moet naar achter zitten...
Mijn probleem is dat ik tever uit het zadel kom!!
)
netjes rechtop!
Paarden worden steeds door iemand anders gereden en soms krijg je dan al problemen zonder deze hulpmiddelen laat staan met hulpmiddelen. Maar verder vind ik het een plaatje van een pony een lekker ding
vezantoe schreef:er rijden ''meestal'' niet altijd veel beginners op... dat me trouwesn heel erg irrriteerd...![]()
hij word gewoon letterlijk in zijn mond gerukt!
hij probeerd daardoor iedereen uit, en ik heb het idee, alsof hij alleen maar vervelender word daardoor..
daarom hebben ze hem een stiek gegeven (wat eigenlijk niet nodig is, maar het heeft wel effect)
en over die sporen betreft....
hij reageerd amper op je been, en is niet vooruit te branden...
sproren zijn dan iets makkelijker.
en je mag bij ons alleen met sporen rijden, als je ermee om kan gaan!!
en idd het is un super lekkerding
. Dus mooie haflinger en je hebt ook een nette houding... verder niets te zeggen of ja toch leuk zadeldekje
.
vezantoe schreef:was ff chippiejs aant eten en zag dattik weer een berichtje had![]()
weer iemand die zegt dattik een nette houding heb![]()
ik denk dat ik het dan tog maar moet geloven
Lauraketje schreef:vezantoe schreef:was ff chippiejs aant eten en zag dattik weer een berichtje had![]()
weer iemand die zegt dattik een nette houding heb![]()
ik denk dat ik het dan tog maar moet geloven
Uhu geloof het maar
ja geloven dat je houding goed is helpt wel;)

vezantoe schreef:als je op deze foto goed naar het stiek kijkt (het is bijna niet te zien op het orgineel wel) hangt hij losjes en niet strak!!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLS88E7C.jpg