Voor de fans: Oma warina weer volop in dressuur-actie :) 27+

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maccie

Re: Voor de fans: Oma warina weer volop in dressuur-actie :) 27+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:14

wat ziet ze er goed uit chantal! ik hoop dat je nog heel lang plezier met haar kan hebben maar zoals ze er nu uitziet en loopt is ze volgens mij nog helemaal niet van plan om er mee te stoppen Lachen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:22

27 had ik absoluut nooit verwacht, ze ziet er nog superfit en jong uit!
Over het rijden mag je best een beetje minder hard zijn; ik vind je er best ok op zitten. Misschien kun je volgende keer wat euro's op de bakrand plakken, dan wordt je er steeds aan herinnerd dat ze niet op de grond te vinden zijn Knipoog

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:31

kan bijna niet geloven dat ze al 27 jaar is!
ze loopt echt nog zo mooi!
ik vind het er heel goed uitzien en ja de minpuntjes weet je zelf al he en niemand is perfect!
echt een hele leuke oude dame!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 14:43

delerium schreef:
27 had ik absoluut nooit verwacht, ze ziet er nog superfit en jong uit!
Over het rijden mag je best een beetje minder hard zijn; ik vind je er best ok op zitten. Misschien kun je volgende keer wat euro's op de bakrand plakken, dan wordt je er steeds aan herinnerd dat ze niet op de grond te vinden zijn Knipoog

Clown zal ik ook eens proberen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 15:30

maccie schreef:
wat ziet ze er goed uit chantal! ik hoop dat je nog heel lang plezier met haar kan hebben maar zoals ze er nu uitziet en loopt is ze volgens mij nog helemaal niet van plan om er mee te stoppen Lachen

Nee ze heeft er de laatste tijd zeker zin in... gister in de les had ik weer mijn handen vol aan haar Ach gut
Ze was zo vreselijk heet... wanneer ik net teveel ruimte geef schiet ze onder me vandaan Clown
Ook schrok ze een aantal keer van zichzelf... echt een spook is het af en toe Haha!

Hoe is het btw met Rock Haha!

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:00

ja met rocky gaat het heel erg goed Haha!

hij heeft laatst wel een ongelukje gehad waardoor hij er even tussen uit was. op onverklaarbare wijze heeft hij zijn bucas regedeken met spelen over zn hals en hoofd gekregen.. toen zag meneer niks meer, stalgenootjes die het zagen woudne net nar hem toe lopen tot plons! meneer ging kopje onder in de sloot. gelukkig heeft de sloot een harde bodem en is hij er zelf na even worstelen uitgekomen.

ik was op me werk maar op stal hebben ze gauw de Da gebeld die kwam omdat hij erg uit zn neus en mond bloedde. hij heeft een antibiotica kuur gehad omdat ze bang waren dat als ie ietsje water had binnen gekregen er kans op een longontsteking was. maar gelukkig knapte hij na 2 dagen helemaal op..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 12:58

aah Ach gut echt weer wat voor hem
Haha!