Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

Re: Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:36

wow, prachtig diertje zeg! Vingers aflikken Kwijl
Vind het stiekem wel grappig dat heel bokt de fotos onder de microscoop legt Nagelbijten / Gniffelen
anyway, goed dat je wat je angsten overwonnen hebt, en kan heel goed begrijpen dat je dan nog wat gespannen zit en slof gebruikt!
Hij loopt idd wat opgekropt, dus dat is een puntje om aan te werken Knipoog
Verder vind ik je beetje in een 'stoelzit' houding zitten. Maar dat komt misschien omdat je beugels wat kort zitten(en daar gaf je al uitleg voor Knipoog )
En je groom(pje) is echt super schattig!!!
Ze zit er ook zo trots op!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:46

Wel een slof voor je zekerheid maar geen cap.. sorry hoor gaat er bij mij absoluut niet in. Maarja dat zal wel aan mij liggen Ach gut
En hier op bokt heb ik ook heel vaak mensen met slof voorbij zien komen waar gewoon lekker gereden wordt met een losse slof maar met een ontspannen paard en waar de slof dus op een juiste manier gebruikt wordt, dan wordt er ook positief commentaar gegeven. Ik vind het gewoon erg vreemd dat je hier foto's plaats en de slof wegmoffeld.. dan kan je op commentaar wachten. Maar goed doe dan wat met het commentaar en ga het niet allemaal voor jezelf recht zitten kletsen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 12:08

Lovely1 schreef:
Wel een slof voor je zekerheid maar geen cap.. sorry hoor gaat er bij mij absoluut niet in. Maarja dat zal wel aan mij liggen Ach gut
En hier op bokt heb ik ook heel vaak mensen met slof voorbij zien komen waar gewoon lekker gereden wordt met een losse slof maar met een ontspannen paard en waar de slof dus op een juiste manier gebruikt wordt, dan wordt er ook positief commentaar gegeven. Ik vind het gewoon erg vreemd dat je hier foto's plaats en de slof wegmoffeld.. dan kan je op commentaar wachten. Maar goed doe dan wat met het commentaar en ga het niet allemaal voor jezelf recht zitten kletsen.

hap hap hap hap hap Huilen van het lachen

moeilijk he? lezen Huilen van het lachen

de andere dames bedankt voor het commentaar!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:32

Mooi paardje heb je om te rijden Ania, ik vind 'm geweldig. En voor de wagen loopt íe ook mooi hoor. Ga lekker door met trainen en dan gaat het helemaal goedkomen met jullie.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:37

Ania schreef:
Jolliegirl schreef:
Nee hoeft niet, gaf alleen ff bevestiging aan de mensen die er steeds op door gingen Knipoog
ik rij zelf ook wel eens met slof, maar aan die laatste 2 foto's met dat meisje vraga ik : waarom heb jij de slof nodig Lachen

nix op tegen, rij er zelf ook mee.

dan nog Clown

Ik had de slof voor mijn zelfvertrouwen, omdat als ie ervandoor ging ik dan meer "kracht/bijzet/houvast" had om hem terug bij me te krijgen.
Maar omdat hij zich ook zo opkrult, en ern niemand in de buurt is die me kon zeggen hoe ik het deed (fotografe is een leek) voel/zie ik ook niet hoe strak of los de slof zit.

ah waarom verdedig ik me nog Huilen van het lachen

Degenen die willen pb'en me maar voor mijn adres en gegevens, dan mag je een aanklacht tegen me indienen Huilen van het lachen
politie,dierenbescherming, kinderbescherming, maakt mij niets uit. Vork

Hmm dát had ik dus niet gelezen.. mja geef toe da'k niet alles gelezen had.
ik neem mijn woorden terug behalve : mooi paard! Tong uitsteken

maaree.. komm'rop met je adresgegevens Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:39

hmmm heb het hele topic ff gelezen en idd ik vind het een beetje raar dat je de slof heb weggemaakt. Kijk dat je ons voorliegt prima, maar je houd jezelf hiermee ook wel erg voor de gek vind je ook niet? Als je haw foto;s er neer zet zet er dan EERLIJKE foto's neer dan krijg je ook oprechte commentaar

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:51

Cinnepin schreef:
hmmm heb het hele topic ff gelezen en idd ik vind het een beetje raar dat je de slof heb weggemaakt. Kijk dat je ons voorliegt prima, maar je houd jezelf hiermee ook wel erg voor de gek vind je ook niet? Als je haw foto;s er neer zet zet er dan EERLIJKE foto's neer dan krijg je ook oprechte commentaar

helemaal mee eens. Ik ben niet tegen rijdne met slof, maar dan wel door mensne die weten waarmee ze bezig zijn. dat je jezelf zekerder wil voelen kan ik begrijpen, maar geen cap op omdat je vergeten was?? dan rijd je toch een kee rniet, of wel , maar ga je eerst die cap halen of leen je er 1

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:53

en t feit dat je een slof gebruikt terwijl je niet eens weet of je het wel goed doet is niet echt een excuus. Als jij bang bent moet je paard er maar onder leiden..

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:59

Mooie Fries, wat een kniegebruik Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:05

Paar dingen die me opvielen;
-je beugels zijn te kort
-je handhouding lijkt een beetje onstabiel (Tijdens het lichtrijden gan ze mee omhoog)
-hij is wel érg hoog ingesteld.
Misschien dat je wat meer aan het langer en iets lager kan gaan werken want vind dit een beetje een gestresste indruk geven!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:17

wegwerken heeft ook een averechts effect.
want je houd nu iedereen voor de gek...

ik vind hem erg opgekropt lopen, achterhand is er op 1 foto echt totaal niet onder.
teugels mogen wat mij betrefd langer, wel contact houden.
hoe meer jij hem bij je houd hoe meer (je was bang toch) je het averechtse bereikt.
laat hem op zijn eigen benen lopen, meer lengte in de hals.
en probeer (ook al gooit hij hoog op) minder te gaan staan.
je bekken naar voren kantelen als je gaat ''staan'' (maar dat kan ik niet uit de foto opmaken of je dat doet).

succes en ik hoop dat je wat met de tips kan.
wil je verder niet aanvallen.
je kent bokt zeg je? als ik jou was geweest had ik ze dan niet geplaatst Knipoog

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:30

Ania schreef:
Lovely1 schreef:

hap hap hap hap hap Huilen van het lachen

moeilijk he? lezen Huilen van het lachen

de andere dames bedankt voor het commentaar!

Vindt je jezelf niet heel kinderachtig reageren.. ik namelijk wel. Doe vooral niks met de tips het commentaar. Het is een bloedmooi beest maar je bent gewoon niet zo slim geweest door de slof weg te moffelen en door achtelijk met commentaar om te gaan.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:46

Mag ik ff eerlijk zeggen wat ik vind? Ik vind dat je het paard tekort doet als je er een slof aan doet, omdat je t alleen voor jezelf doet en t paard er duidelijk erg opgekropt van gaat lopen.
Als je echt zo bang bent dat je paard wat gaat uithalen, dan kun je toch ook de slof er los bij hangen en alleen aanpakken als je voelt dat ie met je aan de haal gaat (of wat ie dan ook doet waarvoor je bang bent geworden), want om de slof met inrijden al zo strak erbij te pakken, dat vind ik niet echt tof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:47

Jammer dat er zo door wordt gediscussieerd over die slof.......
Terwijl TS meerdere malen al aan heb gegeven wat de reden is...

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:56

hahahahahahahhaha\

misschien moet je er even een cap bijshoppen.. Vork

Leuke fries, niet mijn manier van voorstellen. Ik zou het dier graag zien met meer lengte in de hals. Meer achterbeen en minder hand. Maar nogmaals, iedereen zijn manier.

soes_01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:59

Wat een supervetgave fries heb jij zeg!!!

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 16:01

Mooi paard!
Gaaf dat hij op zoveel vlakken inzetbaar is!
Lekker veelzeidig paard!

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:06

Ok dat je hem met slof rijd ; heb ik bij een vorige pony ok gedaan om te vorderen op nageeflijkheid, maar zie dat je hem niet continu strak op de slof rijd dan heeft dit natuurlijk geen zin, maar weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
Ik zou hem meer ruimte geven daar in de hals en letten op je zit. Miss is het geen slecht idee om je langer te zetten of eens zonder beugels te rijden.
Nog 1 raad, probeer als je erop zit niet te veel bang te zijn of onzeker te zitten, dan komt r helaas nooit iets degelijks van, het is een mooie fries en je zal er zeker veel plezier mee hebben en dat is het belangrijkste
Veel succes !
Cléo

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:10

Chiqa schreef:
Jammer dat er zo door wordt gediscussieerd over die slof.......
Terwijl TS meerdere malen al aan heb gegeven wat de reden is...

Welke reden dan ook, Hij had best wat losser gemogen Lachen
maar ik had mijn woorden al teruggenomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:14

ik denk niet dat de bokkers er zo op in gaan DAT ze met slof rijd, maar juist dat ze hem wegwerkt.
Kijk mijn manier is idd geen slof maarja wat een ander doet is de keus van de ander. maar als je hem wegshopt houd je je zelf gewoon erg voor de gek, want je krijgt kritiek op vasle foto's. op HAW moet je foto's plaatsen die eerlijk zijn, waarom zet je ze er anders neer?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:33

Dat ze het topic al in haar onderschrift zet op die manier... Volgens mij ruik ik hier een gevalletje aandacht-tekort Scheve mond

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:37

@ siets,
inderdaad, als je gezeik wil dan kun je het dan krijgen ook.
beetje triest om het zo neer te zetten.

je zegt dat je bokt kent op een manier van: het is altijd wel gezeik.
en vaak ben ik het er mee eens dat er 20 x iets herhaald word.
dat vind ik ook gezeik...
maar wat ik me afvraag is waarom plaats je die foto's dan, als je bokt kent?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:48

Gaaaaaaaaaave Fries!!! *Fan van je paard!!! Haha!

_EvelienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:57

Mooie fries! Haha!
Voor de wagen loopt hij ook mooi Haha!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:01

Er is al genoeg commentaar gegeven, enige wat ik wil zeggen is dat ik vind dat hij te kort in de hals loopt, en jij moet proberen om iets minder hoog uit het zadel te komen. Vind het jammer dat je geprobeert hebt om de slof te verhullen, op die manier kun je commentaar verwachten. Maar goed, succes ermee.