Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Guuus

Re: Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:33

Omg.
Mensen hou nou eens op met 100 x hetzelfde te zeggen.. Lips are sealed

Leuke pony! Daar gaat je dochter vast nog veel plezier aan beleven! Haha!

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:43

Waarom moet er zolang gezeikt worden over zulke dingen? Verward
Ja oke, het is gevaarlijk zonder cap, maar als TS dr excuses aanbied e.d. dan is het toch goed? Scheve mond zand erover!!!
En dat zadel, voor een paar keertjes zo opdoen met klein beetje gewicht van die meisjes erop, dat zal heus geen probleem zijn.
Maar met echt inrijden moet dat uiteraard wel anders. Knipoog
Laten we nu ons mond houden over die cap en zadel, want we zijn al bij 4 bladzijdes, en daar zitte er zeker 2 vol van met negatief commentaar. Boos!
Ja het is wel een topic en iedereen mag er wat van zeggen, maar TS heeft het toch uitgelegd e.d.? Pling

Ik vind het hele leuke fotos! Ja
Het ziet er goed uit! Lieve pony en voor je kids ook harstikke leuk Go jij! Go jij! ( en voor jezelf Knipoog )
Veel succes ermee!!!! OK dan!

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:59

Volgende keer ga ik ook maar even foto's plaatsen dat ik sporen om heb *even zoeken in de oude dozen* zweep, zonder cap, Benen op het paard zijn nek, slof om ....

Dan krijg je dus reacties ? Diablo had je dat niet eerder kunnen melden Tong uitsteken

On topic : Leuke pony en ziet er leuk uit Lachen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:05

Daar gaan we wéér Koe

Ik vind het een leuke ponys en ik houdt wel van meiskes met lef. Oke niet veilig maar de ts heeft al gezegt dat ze het de volgende keer anders gaat aanpakken!

De volgende keer als ik ga rijden hang ik er een slof om toen kreeg ik de vorige keer zelfs 2 hele bladzijdes volgezeurt Knipoog

Ts: je hebt leuke meiden en de pony is ook echt een plaatje !

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 09:21

anniee schreef:
Stapt je dochter nu zo op de pony?
Misschien was het handiger om haar eerst te laten hangen op de pony om zo eventjes aan het gewicht te laten wennen en als de pony dan iets doet kon ze er zo afglijden.
Maar affin, ze heeft er al opgezeten, maar zo doe ik het altijd Haha!
Leuk beestje wel; mooi koppie en lieve bles!

Oh, maar dat heeft ze ook gedaan hoor, al eerder. Alleen, zoals ik al zei, mijn meiden moesten fotograferen en dan mislukt er nog wel eens wat....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 09:24

Chantalll schreef:
Volgende keer ga ik ook maar even foto's plaatsen dat ik sporen om heb *even zoeken in de oude dozen* zweep, zonder cap, Benen op het paard zijn nek, slof om ....

Dan krijg je dus reacties ? Diablo had je dat niet eerder kunnen melden Tong uitsteken

On topic : Leuke pony en ziet er leuk uit Lachen

Haha, kennen jullie dat geheim nog niet? Als ik reakties wil hebben, doe ik altijd dit soort dingen! Werkt gegarandeerd!

Nee, zonder gein, ik vind het wel amusant dat mensen het altijd precies weten en zelf waarschijnlijk perfect zijn.

Enne, dit weekend komt er een kleiner zadel! Om iedereen maar even gerust te stellen.....

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:28

het is een mooie en leuke pony, en zit vol smart te wachten op de foto's met een kleinere zadel

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:11

Diablo schreef:
Je mag dat flauw vinden, maar het is wel waar. Mijn meiden moeten ALTIJD een cap op als ze gaan rijden, dit keer ben ik het glad vergeten, is ook erg dom van mij.

Ik ben ook wel eens op mijn pony gestapt zonder cap, gewoon omdat ik hele andere dingen aan mijn hoofd had. Ik merkte het pas toen ik wat verder weg was, en ik wind op mijn hoofd voelde. Die dingen gebeuren nu eenmaal: jij was meer bezig met de pony dat je aandacht niet uitging naar de cap. Is menselijk Lachen

Ik vind het er prima uitzien Lachen niet gedwongen of wat dan ook. Lekker rustig Lachen