Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt wauw
, wat zijn jullie een goed team!
. Ik mis logica in de lijnen, ritme in de draf, symmetrie in de muziek, luchtige puntjes, markeringen van bijvoorbeeld de wissels en keertwendingen en de 'film', het 'verhaal' dat een kür moet vertellen. Het is absoluut kippevelmuziek, maar als je spanning opbouwt, laat afvloeien en weer naar een climax toewerkt heb je pas een echte kür. Nu zie ik je oefeningen rijden waar je muziek bij draait. Sorry, mijn ding is het absoluut niet. Technisch gezien is het mixwerk wel in orde maar ik hoor af en toe wat storende clipping (kan ook aan YT liggen). Ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn als je dit als basis neemt en wat instrumenten toe laat voegen. Ik bedoel dit allemaal niet vervelend hoor, het is maar een tip
.
Jullie zijn een prachtig stel! Ik zou zeggen, ga zo door!
) 
!!
)
! Thank you!rianne1987 schreef:Wauw ik vind het er echt super uitzien! En heel knap dat je Marije achter je hebt gelaten. Ga zo door meid!

Azzaro schreef:wauw! Super mooie kür hoor.! Jullie rijden er mooi op! Ik had eventueel ook nog wel een hele complete kur van de pirates voor je gehad! Heb zelf namelijk 1tje laten maken door iemand hier op bokt!
Maar deze kur vond ik ook erg gaaf! Gefeliciteerd met jullie super eerste plaats hoor!
, maar bedankt!esch schreef:kate het ziet er super uit. Ik vind zijn uitgestrekte draf ook helemaal niet tegenvallen.

milou123 schreef:Je handen zouden wat meer bij elkaar mogen, maar verder heb ik niet veel commentaar.

Piroska schreef:Ik ga op 15 spetember ook een kur rijden op Pirates muziek. Vorige week heb ik de choreografie geschreven, en ben nu druk aan het zoeken voor muziek. Ik was eerst niet van plan om ook nog muziek van deel 3 erbij te doen, maar nu denk ik dat ik er toch wat stukjes van in mijn kur doe. Dat maakt het toch wel compleet: muziek van deel 1,2 én 3

MyFee schreef:Jeetje wat een mooie kür zeg! Je hebt er een goede schwung in zitten!Mag ik vragen welke van de pirates de drafmuziek is vanaf de 50 seconden?

Michelle77 schreef:(trouwens stiekem benieuwd hoe de foto's geworden zijn hihihi)

sanne_ schreef:Ik moet zeggen dat ik je kür echt niet mooi vind. Ik mis logica in de lijnen, ritme in de draf, symmetrie in de muziek, luchtige puntjes, markeringen van bijvoorbeeld de wissels en keertwendingen en de 'film', het 'verhaal' dat een kür moet vertellen. Het is absoluut kippevelmuziek, maar als je spanning opbouwt, laat afvloeien en weer naar een climax toewerkt heb je pas een echte kür. Nu zie ik je oefeningen rijden waar je muziek bij draait. Sorry, mijn ding is het absoluut niet. Technisch gezien is het mixwerk wel in orde maar ik hoor af en toe wat storende clipping (kan ook aan YT liggen). Ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn als je dit als basis neemt en wat instrumenten toe laat voegen. Ik bedoel dit allemaal niet vervelend hoor, het is maar een tip
.
Je hebt wel een erg mooi paard onder je kont, fijn dat 'ie ondanks dat het technisch gezien beter kan, zich toch heel goed laat bewerken. Goed ook dat je besluit voor een compromis te gaan waar jullie je allebei goed bij voelen. Je zit er ook heel netjes op en ik vind jullie een mooe combinatie. Veel plezier nog van en succes met hem!
.krumel schreef:ik vind je paard en de muziek echt prachtig! Jullie vormen echt een mooie combinatie.
Ik vind alleen je galopgedeelte niet zo mooi met al die voltes, maar dat ik denk ik ook gewoon smaak. Verder echt een superkur hoor!
.
Echt heel mooi! Ik kan je geen tips of commentaar geven, want ik kom bij lange na niet in de buurt van dit niveau

heerlijk paardje!
.Ik heb je kur live gezien en ik vond het echt super gereden en de muziek paste precies
. Kan me goed voorstellen dat je genoten hebt tijdens de kur!