Ratio's Roco @ Tinteconcours kür op muziek Z1 (film + foto)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle85

Re: Ratio's Roco @ Tinteconcours kür op muziek Z1 (film + foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:43

Gefeliciteerd met je overwinning! Knap omdat je waarschijnlijk toch steeds terugdenkt aan vorig jaar Ach gut

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:57

Kathleen... petje af! Meid wat fantastisch Ja OK dan!

Wat prachtig en symbolisch om hier na Kendi te starten met Roco. En moet je kijken wat je in zo korte tijd allemaal voor elkaar hebt! Ondanks het grote gemis van Kendi, onvervangbaar, hebben Kenrick en Roco haar leegte opgevuld, en dit is echt een prachtige opvulling. Volgens mij kan jij echt apetrots zijn op wat je allemaal bereikt hebt! Iig heel veel succes met die twee en kom met meer van dit moois Knipoog

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:51

wow echt mooi paard. mooi foto's Bloos
En dat filmpje Kwijl echt wauw

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:53

Netjes hoor Kate! Heb het ff op mn gemak zitten kijken, zaterdag heb ik er zelf niet zoveel van meegekregen, ik was net Ol aan het zadelen voor mn eigen kur.

(trouwens stiekem benieuwd hoe de foto's geworden zijn hihihi)

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:57

Echt een heerlijk voorwaarts pirates kurtje!
Echt gaaf! Vind het een hele prestatie en zeer logisch dat je trots bent en van deze dag genoten hebt! Meid je rij erg netjes! Super zo!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:01

een schitterende de kur..

Anka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:21

prachtig paard (kwijl) Lachen, wat zijn jullie een goed team!

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:22

Wat een mooie kür en jullie zijn een leuke combinatie Haha!
Gefeliciteerd met je prijs!

Lieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:28

Wauwww Kate, krijg echt kippenvel!!!!
Mooie foto's ben ook benieuwd naar mijn foto's. Heb jouw kur niet kunnen zien omdat, ik ook moest zadelen en losrijden.
Echt gaaf!

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:43

Ik moet zeggen dat ik je kür echt niet mooi vind Bloos . Ik mis logica in de lijnen, ritme in de draf, symmetrie in de muziek, luchtige puntjes, markeringen van bijvoorbeeld de wissels en keertwendingen en de 'film', het 'verhaal' dat een kür moet vertellen. Het is absoluut kippevelmuziek, maar als je spanning opbouwt, laat afvloeien en weer naar een climax toewerkt heb je pas een echte kür. Nu zie ik je oefeningen rijden waar je muziek bij draait. Sorry, mijn ding is het absoluut niet. Technisch gezien is het mixwerk wel in orde maar ik hoor af en toe wat storende clipping (kan ook aan YT liggen). Ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn als je dit als basis neemt en wat instrumenten toe laat voegen. Ik bedoel dit allemaal niet vervelend hoor, het is maar een tip Lachen.

Je hebt wel een erg mooi paard onder je kont, fijn dat 'ie ondanks dat het technisch gezien beter kan, zich toch heel goed laat bewerken. Goed ook dat je besluit voor een compromis te gaan waar jullie je allebei goed bij voelen. Je zit er ook heel netjes op en ik vind jullie een mooe combinatie. Veel plezier nog van en succes met hem!

Lot1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:56

ik vond het er erg mooi uitzien!!
Kan me voorstellen dat je je droom kur gereden hebt Bloos

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:59

Echt SUPER!
Wat een kur, en die muziek er bij.. Prachtig!
Gefeliciteerd!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:02

ik vind je paard en de muziek echt prachtig! Jullie vormen echt een mooie combinatie.
Ik vind alleen je galopgedeelte niet zo mooi met al die voltes, maar dat ik denk ik ook gewoon smaak. Verder echt een superkur hoor!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:03

Mooi kate, echt super gedaan! Vind het erg knap dat je in zulke korte tijd nog zo'n kur in elkaar krijgt, haha Tong uitsteken Jullie zijn een prachtig stel! Ik zou zeggen, ga zo door!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:18

Geweldig! Ik vind het zo knap dat je nu al weer zo ver bent met een nieuw, jong paard. Alles ziet er in het filmpje heel netjes en afgewerkt uit, echt heel gaaf! Hele mooie foto's trouwens.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:02

wat super gaaf! knap wat je daar hebt neergezet zeg! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:10

wauw, heel gaaf Ja

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:35

Ik ben ook helemaal kur-op-muziek gek, heb wel eens een pas de deux gereden, maar zo'n ervaring als wat jij nu hebt gehad is toch echt een droom&streven van mij!
Gaaf hoor, vooral de muziek, (Pirates-fan Haha! ) Ja
Veel succes en veel plezier met dat je gewonnen hebt!
Enne...
Echt kippenvel hoor Haha! !!
(staat nu in mn favorieten Knipoog )

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:10

Echt knap zeg, gefeliciteerd!
Heb genoten van de kür echt super mooi, zeker het 1e stapfragment en ook het eind vond ik erg cool! Roc blijft ook een lekker ding Kwijl

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 14:13

Iedereen waanzinnig bedankt voor al die leuke berichtjes Pling ! Thank you!
rianne1987 schreef:
Wauw ik vind het er echt super uitzien! En heel knap dat je Marije achter je hebt gelaten. Ga zo door meid!

Dat verbaasde mij dus ook, ik stond echt al start klaar voor plaats 2 *LOL*
Azzaro schreef:
wauw! Super mooie kür hoor.! Jullie rijden er mooi op! Ik had eventueel ook nog wel een hele complete kur van de pirates voor je gehad! Heb zelf namelijk 1tje laten maken door iemand hier op bokt!
Maar deze kur vond ik ook erg gaaf! Gefeliciteerd met jullie super eerste plaats hoor!

Dat had niet gehoeven hoor, ik heb er juist enorm veel plezier aan beleeft om de kur zelf te schrijven en te maken Pling , maar bedankt!
esch schreef:
kate het ziet er super uit. Ik vind zijn uitgestrekte draf ook helemaal niet tegenvallen.

Klopt! Die word steeds beter Ja
milou123 schreef:
Je handen zouden wat meer bij elkaar mogen, maar verder heb ik niet veel commentaar.

Klopt, ik draag ze normaal ook meer en bijelkaar als hij opgerichter loopt Lachen
Piroska schreef:
Ik ga op 15 spetember ook een kur rijden op Pirates muziek. Vorige week heb ik de choreografie geschreven, en ben nu druk aan het zoeken voor muziek. Ik was eerst niet van plan om ook nog muziek van deel 3 erbij te doen, maar nu denk ik dat ik er toch wat stukjes van in mijn kur doe. Dat maakt het toch wel compleet: muziek van deel 1,2 én 3 Lachen

Veel succes, ik hoop dat je er orgineel in blijft Lachen
MyFee schreef:
Jeetje wat een mooie kür zeg! Je hebt er een goede schwung in zitten! Ja Mag ik vragen welke van de pirates de drafmuziek is vanaf de 50 seconden?

Da's uit film 3 Knipoog
Michelle77 schreef:
(trouwens stiekem benieuwd hoe de foto's geworden zijn hihihi)

De foto's staan inmiddels op http://www.kathographics.nl Knipoog
sanne_ schreef:
Ik moet zeggen dat ik je kür echt niet mooi vind Bloos . Ik mis logica in de lijnen, ritme in de draf, symmetrie in de muziek, luchtige puntjes, markeringen van bijvoorbeeld de wissels en keertwendingen en de 'film', het 'verhaal' dat een kür moet vertellen. Het is absoluut kippevelmuziek, maar als je spanning opbouwt, laat afvloeien en weer naar een climax toewerkt heb je pas een echte kür. Nu zie ik je oefeningen rijden waar je muziek bij draait. Sorry, mijn ding is het absoluut niet. Technisch gezien is het mixwerk wel in orde maar ik hoor af en toe wat storende clipping (kan ook aan YT liggen). Ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn als je dit als basis neemt en wat instrumenten toe laat voegen. Ik bedoel dit allemaal niet vervelend hoor, het is maar een tip Lachen.

Je hebt wel een erg mooi paard onder je kont, fijn dat 'ie ondanks dat het technisch gezien beter kan, zich toch heel goed laat bewerken. Goed ook dat je besluit voor een compromis te gaan waar jullie je allebei goed bij voelen. Je zit er ook heel netjes op en ik vind jullie een mooe combinatie. Veel plezier nog van en succes met hem!

We hebben inmiddels al bijgekletst via pb, bedankt voor de tips. Ik ben blij dat je het niet zo negatief bedoelde als op mij overkwam Nagelbijten / Gniffelen .
krumel schreef:
ik vind je paard en de muziek echt prachtig! Jullie vormen echt een mooie combinatie.
Ik vind alleen je galopgedeelte niet zo mooi met al die voltes, maar dat ik denk ik ook gewoon smaak. Verder echt een superkur hoor!

Klopt, dat stuk heb ik inmiddels ook aangepast, t was een beetje te veel gerommel daar bij A, de nieuwe choreografie is beter Ja .

Nogmaals meiden, hartstikke bedankt ! Lachen

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:22

Ziet er goed uit! Op dit moment kan ik je kur niet zien, omdat youtube het opeens even niet meer doet.
Ik vind je paard echt knap, volgens mij heb ik hem toen op de Ridderkerkse ruiterdagen gezien. Knipoog

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:51

Jeetje wat een prachtige Kür zeg Kwijl Echt heel mooi! Ik kan je geen tips of commentaar geven, want ik kom bij lange na niet in de buurt van dit niveau Bloos

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:53

Even een zwijmel moment Lovers
wat een prachtige kür!
Super gefeli met je overwinning!

Charelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:04

allereerst.. wat een geweldig paard heb je! Haha!
Echt hij heeft een prachtige uitstraling. Het filmpje is ook erg leuk!
Die laatste foto.. was ik knap Haha! heerlijk paardje!
Jullie zijn een erg leuke combi! succes samen Bloos

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:08

Kate wat een waanzinnig paard heb je toch Kwijl .Ik heb je kur live gezien en ik vond het echt super gereden en de muziek paste precies Ja . Kan me goed voorstellen dat je genoten hebt tijdens de kur!